ارومیه؛

برگزاری نشست کتابخوان درپارک ملت بوکان

نشست کتابخوان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و با معرفی چندین کتاب در بوکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بوکان گفت: به منظور ترویج کتابخوانی در بین بانوان بوکانی، نشست کتاب خوان در فضای سرسبز پارک ملت برگزار شد؛ در این جلسه که تعدادی از بانوان خانه‌دار و شاغل حاضر بودند و شش کتاب معرفی شد.

خالد یوسفی افزود : بحث و تبادل نظر درباره محتوای کتابهای معرفی شده و پیشنهاد کتاب برای دوره‌های آتی در کنار خوانش غزلی از دیوان نالی از برنامه‌های جنبی این نشست بود. این نشست که یک ساعت و نیم به طول انجامید، با همراهی بانوان دوستدار کتاب در فضایی صمیمی به کار خود پایان داد و حضور چند بانو به همراه فرزندانشان از نکات جذاب این نشست بود.

از جمله کتاب هایی که دراین نشست معرفی شدند می توان به : کتاب "دیوان نالی" توسط پروین عبداله زاده کتابدار کتابخانه مرکزی بوکان، کتاب "آموزش خیاطی" از انتشارات سازمان فنی حرفه‌ای کشور به وسیله صغری پرتو هنرجوی کانون بانوان اسرای بوکان، کتاب "نفوذ در دنیای کودک" توسط زینب قادرپور مربی پیش دبستانی، کتاب "حکایت دولت و فرزانگی" نوشته مارک فیشر به وسیله نشمیل محمدی نمایندگی بیمه رازی بوکان، کتاب "گلستان سعدی" توسط مه‌ناز فرج دوخت عضو کتابخانه مرکزی بوکان اشاره کرد

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.