رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین از ثبت نام ۲هزار و ۱۴۱ واحد تولیدی در سامانه بهین یاب برای اخد تسهیلات خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ پر زحمت گفت : از این تعداد ۹۵۳مورد در حوزه کشاورزی و هزار و ۱۷۸ مورد نیز مربوط به حوزه صنعت و معدن است .

به گفته ی وی ، از تعداد درخواستهای ثبت شده در سامانه بهین یاب هزار و ۹۵۸ مورد در کمیته تسهیلات رونق تولید بررسی شده و ۱۸۹ مورد از آنها منجر به عقد قرارداد با بانکهای عامل استان شده است.

پرزحمت خاطر نشان کرد:  کل مبلغ  تسهیلات مربوط به پرونده های معرفی شده به بانکهای عامی که منجربه عقد قرار داد  با بانکهای عامل  شده  بیش از ۱۸۳ میلیارد تومان است .

وی اضافه کرد: از ۱۹۰ طرح  صنعتی متقاضی تسهیلات ،  ۱۳۳ مورد در کمیته تسهیلات رونق تولید بررسی  شده و از ۹۸۹ مورد درخواست مربوط به پروانه های صنعتی ۷۴۳ مورد در کمیته مذکور بررسی و به بانکهای عامل معرفی شده اند.

پرزحمت تصریح کرد :  مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال از تسهیلات پرداخت شده از سوی  بانکهای استان، سهم طرهای صنعتی و هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال نیز مربوط به پروانه های صنعتی است .

به گفته ی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ، تا کنون به ۱۸۸ واحد تولیدی تسهیلات پرداخت شده است .


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار