سرمربی تیم والیبال متین صالحین ورامین گفت: در تلاش هستیم یک مدافع خارجی برای این فصل از مسابقات جذب کنیم.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم متین صالحین ورامین در لیگ برتر امسال گفت: تیم ما از سال گذشته بدهی‌هایی به بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون دارد که تاکنون تسویه نشده است اما مسئولان باشگاه، فرماندار، امام جمعه ورامین، اعضای شورای شهر، شهردار  و ... در تلاش هستند که مشکلات تیم را تا زمان مقرر حل کنند.

وی ادامه داد: قول‌هایی داده شده است که علاوه بر تسویه مالی فصل گذشته ، پیش از آغاز این فصل قسط اول نفرات تیم پرداخت شود. امیدواریم که این اتفاق رخ دهد. اسپانسرهای ما نسبت به سال گذشته تغییر کرده است و سیستم متفاوتی بر قرار است.

ترکاشوند درباره وضعیت تمرینات تیمش گفت: تیم ما از 14 شهریور تمرینات خود را آغاز کرده است. زمان کمی برای تمرین داریم اما این تمرینات بسیار فشرده و سنگین برگزار می‌شود تا با آمادگی کامل راهی لیگ شویم.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین با اشاره به اینکه تنها مشکل تیم ما عدم برگزاری بازی تدارکاتی است، عنوان کرد: بازیکنان ما از نظر بدنی در شرایط ایده‌آل قرار دارند. امیدواریم که بتوانیم با برگزاری یکی دو بازی دوستانه پیش از آغاز لیگ به نقاط ضعفمان پی ببریم و با رفع مشکلات لیگ را آغاز کنیم.

وی درباره بازیکنان جذب شده توسط این تیم گفت: امیر حسینی، حمزه زرینی،‌مجتبی قلی زاده، امین علوی، یوسف پور، محمد محمدکاظم و مصطفی‌وند بازیکنانی  هستند که به ما اضافه شده‌اند. همچنین در تلاش هستیم یک بازیکن سرعتیزن خارجی هم جذب کنیم.

ترکاشوند با بیان این مطلب که لیگ امسال بسیار سخت خواهد بود، گفت: با وجود تیم‌هایی که در لیگ هستند کار سختی خواهیم داشت. به اعتقاد من تیمی می تواند تا روزهای پایانی لیگ نتایج خوب کسب کند که از نظر بدنی در آمادگی بیشتری باشد.

سرمربی تیم متین ورامین درباره هدف‌گذاری این تیم در لیگ امسال گفت: هدف اصلی تیم ما در لیگ امسال در گام اول رسیدن به پلی آف است. پس از آن تلاشمان را خواهیم کرد که بهترین نتیجه ممکن را با توجه به بضاعتی که داریم بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار