فدراسیون فوتبال دست به کار شد؛

تقسیم سهام در موفقیت تیم ملی فوتسال!

به دنبال درج برخی اخبار در خصوص سهم هر بخش از فوتسال در موفقیت کسب شده در تیم ملی، فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

سهم هر بخش از موفقیت تیم ملی فوتسال چقدر است؟به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ توضيحات فدراسیون فوتبال به اين شرح است:
افتخار آفرینی تيم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی 2016 – کلمبیا حس غرور همه ایرانيان را برانگیخت و حالا که اين تيم به بالاترين قله های افتخار جهانی رسیده است، گويا بايد همانند گذشته به جای توجه بیشتر به اين تيم و ارائه راهکار برای آينده آن بمنظور تکرار و تداوم اين قهرمانی ها مانند قهرمانی در آسیا 2015- تاشکند و کسب مدال برنز جام جهانی کلمبیا – 2016 گویا باید بنشینيم تا ميزان سهم هر گروه را از قهرمانی مشخص کنيم؟!

حالا زمان افتخار به تیم ملی فوتسال و عنوان کسب شده توسط بزرگ مردان ايران است که اين افتخار را برای ملت ايران کسب کرده اند. ارائه راهکار برای تداوم اين افتخار می تواند جایی در برهه فعلی داشته باشد اما سهم بندی گروه های مختلف نه تنها جايگاهی در ذهنيت فدراسیون فوتبال ندارد که ما قدردان زحمات همه باشگاه ها، سازمان ليگ فوتسال و اهالی اين رشته هستيم که با حمايتهای خود در ساختن و آماده سازی بازیکنان و برگزاری مسابقات منظم و ... توانستند اين افتخار را برای ايران بدست بیاورند و قطعا شریک افتخار کسب شده هستند.

اما ملی پوشان و اعضای کادر فنی تيم ملی فوتسال ایران کاری کردند کارستان و همه متفق القول بر اين باوريم که علیرغم وجود مشکلاتی که هميشه و در همه جا برسر راه ملی پوشان در رشته های مختلف زیر مجموعه فدراسیون فوتبال وجود دارد، اين افتخار به همه جامعه فوتسال کشور تعلق دارد و لاغیر.

تيم ملی فوتسال ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در آسیا در مسابقات ازبکستان کار خود را آغاز کرد و علیرغم وجود مشکلات و با هماهنگی های از پیش تعيين شده برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام جهانی به اين مسابقات اعزام شد و فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای آماده سازی اين تيم به کار گرفت و در آينده حمايتها از اين تيم بیشتر خواهد شد.

اما موضوع لباس تيم ملی در کلمبیا؛ گويا بايد بارها و بارها توضيح اين موضوع داده شود برخی نیز بدون توجه به آن تنها نظاره کنند و باز تکرار کنند. پیش از اعزام تيم ملی به مسابقات جام های جهانی و همانگونه که همگان در ورزش و رسانه بدان واقفند، فدراسیون های عضو می بايست نمونه تجهیزات مورد استفاده خود را اعم از لباس را برای تاييد به فدراسیون جهانی فوتبال – فیفا ارائه کنند و پس از دريافت ايرادات موجود و با هماهنگی با اسپانسر البسه اقدام به رفع اين مشکلات کنند. اما متاسفانه اين مشکلات علیرغم اعلام فدراسیون فوتبال به شرکت مورد نظر برطرف نشد و فدراسیون فوتبال برخلاف ميل باطنی و با توجه به قرارداد منعقده و الزام فیفا بر استفاده از برندی که پیش از مسابقات ارائه شده است، مجبور به اعزام تيم ملی فوتسال به مسابقات جام جهانی با همان برند شد.

در پايان فدراسیون فوتبال مجددا اعلام می دارد که موفقيت کسب شده متعلق به همه ارکان فوتسال کشور بوده و اين فدراسیون هيچگاه به دنبال درج نام خود در موفقیت ها نبوده و نخواهد بود چراکه لازمه موفقيت يک تيم نه تنها فدراسیون فوتبال، بلکه همه کشور است و همانگونه که در شکست ها تنها انگشت اتهام برخی تنها به فدراسیون فوتبال و زیر مجموعه آن است، انتظار داريم از مرزکشی های معمول در فوتبال در زمان موفقيت دوری جسته و همه تنها به فکر افتخار آفرينی برای فوتبال کشور باشيم و نه تفرقه افکنی ميان ارکان آن که سهم هر يک در بردها و باخت ها چه ميزان بوده است؟

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
سلام
ناهماهنگی ها و... یبار، دوبار، ....
بسه دیگه
خدا امام زمان رو بفرسته راحت شیم بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
حالا جای این حرفا بازیکنان و خانواده شان را دریابید چون بیشترین زحمان از ان انان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
موقعی که باید حمایت کنند فقط شانه خالی می کنند
حالاکه تیم باغیرت بازیکن و مربی نتیجه گرفته،خودشون رو شریک کردن
بنظرم فدراسیون باید بخاطر اینکه این کادر خوب،قهرمان نشد مواخذه بشه و عذر خواهی کنه
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
در دوربین مخفی برنامه نود با نماینده برند لباس تیم ملی، به صراحت اعلام شد که درصدهایی در جریان قراردادها پرداخت شده است چرا فدراسیون این تخلف را پیگیری نمی کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۵
منم بیام فوتسال ؟ استعداد خوبی دارم .
آخرین اخبار