‎گفتگوی اختصاصی با مرد شماره سه جهان

‎اسماعيل پور:توپ برنز من متعلق به كل تيم است/لحظات استثنايی بود؛از رفتار مسئولان فيفا فهميدم جايزه می گيرم

‎ ‎

ستاره شماره سه تيم ملی فوتسال ايران كه به عنوان مرد شماره سه فوتسال جام جهانی انتخاب شد اين عنوان فردی را مرهون تلاش هم تيمی هايش دانست.

‎اسماعيل پور:توپ برنز من متعلق به كل تيم است/لحظات استثنايی بود؛از رفتار مسئولان فيفا فهميدم جايزه می گيرمبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  احمد اسماعيل پور ستاره فوتسال ايران كه براي اولين بار كشور ايران را صاحب يك عنوان فردی جهانی كرد پس از اين انتخاب مورد تمجيد فيفا قرار گرفت. سايت فيفا در گزارشی از سابقه و لحظات خوب اسماعيل پور در اين جام گفته است. 

‎اين بازيكن ملی پوش براي اولين بار پس از انتخابش به عنوان مرد شماره سه فوتسال جام جهانی، با رسانه ها به گفتگو پرداخته است.

‎احمد اسماعيل پور ستاره تيم ملی فوتسال ايران در گفتگوی اختصاصي با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شرايط كلی جام كلمبيا گفت: ما سالها برای رسيدن به چنين تورنمنتی تلاش كرده بوديم. من و خيلي از بازيكنان اين نسل تيم ملی بعد از نمايش خوب تيم ملی در جام جهاني ٢٠٠٨ در قالب تيم ملی اميد فعاليتمان را آغاز كرديم كه از آن جمع بازيكنان به جز بنده ، مهدی جاويد، حسين طيبی ، عليرضا صميمی و چند بازيكن ديگر در تيم كنونی حضور داشتيم همچنين محمد كشاورز ، اصغر حسن زاده و محمد طاهری از همان مسابقات در تيم ملی بودند و بازيكنان سالها در كنار هم به هماهنگی رسيده بودند.

‎در آغاز مسابقات شروع خوبی نداشتيم و خيلی ها بعد از باخت به اسپانيا نسبت به تيم ما نااميد شدند اما خودمان هدف و توانایی خودمان را می دانستيم و به موفقيت اين تيم ايمان داشتيم.   

‎شكر خدا رفته رفته شرايط بهتری كسب كرديم و در بازی برزيل اوج گرفتيم و روزهای خوبی برای فوتسال رقم خورد.

‎اسماعيل پور در مورد پنالتی حساسش به برزيل گفت: در آن لحظه تنها به موفقيت تيم فكر می كردم و ايمان داشتم توپم گل خواهد شد و خوشحالم كه مهمترين پنالتی عمرم را به گل تبديل كردم.

‎اسماعيل پور يك بار ديگر در طول مسابقات توسط سايت فيفا مورد تمجيد قرار گرفت و آن هم بعد از دو گل حساس و ديدنی مقابل پاراگوئه بود.

‎قبلا در ليگ ايران هم با ضربه از راه دور زياد گلزنی كرده بودم اما اين شوت مزه بيشتری داشت. بازی پاراگوئه برای ما خوب پيش رفت و اگر كمی شانس داشتيم از برتری خود بهره می گرفتيم و در همان وقت معمول كار را تمام می كرديم اما به هر شكل بازی به نحوی پيش رفت كه با زدن گل ثانيه های پايانی توانستم به تيم كشورم كمك كنم.

‎ستاره بلندقامت فوتسال ايران در مورد دو بازی پايانی تيمش افزود: در برابر روسيه بازی خوبی به نمايش گذاشتيم و جز در دقايق اندكی از بازی با تمركز كار كرديم اما قسمت نبود كه فيناليست شويم ولی خدا را شكر می كنم كه كمك كرد مقابل پرتغال كه تيم قدرتمندی هم بود به برتری رسيده و نتيجه تاريخی كسب كنيم.

‎برنده توپ برنزی مسابقات جام جهانی در مورد حال و هوای كسب اين عنوان گفت: قبل از مراسم اهدای جام از برخورد مسئولان فيفا و برخی افراد كلمبيايی برگزار كننده مسابقات متوجه شدم كه قرار است جايزه ای دريافت كنم. لحظات شيرين و وصف ناپذيری بود كه واقعا اعتقاد دارم بدون حمايت كادر فنی و تلاش و شايستگی بازيكنان خلق نمی شد. قطعا بازيكنان زيادی در تيم ما شايسته اين عنوان بودند و من فقط به نمايندگی از آنها اين عنوان را دريافت كردم.

‎احمد اسماعيل پور در خصوص واكنشهاي بعد از اين عنوان گفت : بسیاری از بزرگان فوتسال كشور بعد از اين عنوان به من تبريك گفتند و من را مورد لطف خود قرار دادند. پيام تبريك همه به خصوص وحيد شمسايی و مصطفی نظری كه پرافتخار ترين بازيكنان آسيا هستند مرا شگفت زده كرد و بايد از همه عزيزان در اين مورد تشكر كنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
زنده باد تیم فوتسال ایران
لا اقل تیم چمنی یکم از شما ها یاد بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
زنده باد تیم فوتسال ایران
لا اقل تیم چمنی یکم از شما ها یاد بگیرند
آخرین اخبار