به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.



سید علی ضیاء کاشانی نوشت:
"پوشيدن سياهي براي تو در خانه ي ما ارثي است از نسلي به نسل ديگر منتقل مي شودجاي لالايي اين شب ها درس يا حسين دارد .نوزاد خانه ي ما.زندگي با نام تو جريان دارد.نامت و دست و نگاهت را از ما و نوزاد خانه ي ما نگير.قديمي ترين رفيقم.حسين جان."



سید حسن خمینی نوشت:
"امشب محرم شروع مى شود. و باز صداى "او"ست كه همه را مى خواند. امام حسين عليه السلام مى فرمايد:شِیعَتَنا مَن سَلمَت قُلُوبُهُم مٍن کُلِّ غَشٍّ وَ غِلٍّ وَ دَغَلٍ(بدرستی که شیعیان ما قلبشان از هرناخالصی و حیله و تزویر پاک است.)امام خمينى فرموده اند:
مجالس بزرگداشت سید مظلومان و سرور آزادگان ، که مجالس غلبه سپاه عقل بر جهل،و عدل بر ظلم، وامانت بر خیانت، و حکومت اسلامی بر حکومت طاغوت است ، [بايد] هر چه با شکوه تر و فشرده تر بر پا شود ، و بیرق های خونین عاشورا به علامت حلول روز انتقام .



سید شهاب الدین حسینی نوشت:
"پس اگر پیرو هدایت قلبی در مسیر زندگی در صدد ایجاد ارتباطی سازنده با اقسام فکری انسان ها که همگی نیستند مگر تجلی اراده الهی در عالم وجود، هستم، پیرو ایمان و باور قلبی به این آیه کلیدی گنج حکیم، قرآن کریم است که فرمود، ای پیامبر. بشارت بده کسانی را که اقوال مختلف را میشنوند، و بهترین آن را انتخاب میکنند.
پس در این مسیر از آنچه که جستجو برای یافتن حقیقت واحد است، و در نزد هر کس که به اراده الهی پا به عرصه وجود گذاشته ممکن است یافت شود، دست نخواهم داشت. و تا پایان عمر، در تلاش برای تعامل و برقراری تعادل با دیگر انسان ها خواهم بود. از آنجا که مولا علی علیه السلام،آفرینش را با همه عظمت، آفرینش اصغر، و انسان را آفرینش اکبر الهی یاد فرمودند. 
و این جز تلاشی برای یافتن و آموختن حقیقت، نبوده، نیست، و نخواهد بود.پس چنانچه حرف حساب جهت شنیدن، انتقاد مفید و سازنده در لباسی دوستانه برای بهتر شدن، و راهیابی و راهنمایی داشتید، به گوش جان خریدارم. و اگر نه، باز به قول مثلی معروف، برای گفتار و اظهار نظر های سبک مغزانه اتان در باب مسائل و موارد زندگی کاری و روز مره ام، 
تره هم برایتان خورد نمیکنم. چراکه بر خلاف شما، بسیار پر دغدغه تر از آنم که برای قضاوت های سطحی و جاهلانه اتان در باب موضوعات مربوط به خود وقعی بنهم. 
و عجب این بیت شاعر درباره کسانی که جز حاشیه پردازی های مخرب و نا امید کننده در زندگی دغدغه دیگری ندارند، صادق است. در حیرتم از مرام این مردم پست، این طایفه زنده کش مرده پرست.
داوری تنها خدا را سزاست که یگانه شاهد متعال است بر اقوال و احوال. هم قصه نا نموده داند، هم نامه نا نوشته خواند. بهایی به اینکه سلیقه شخصی اتان درباره شخصیت بنده چه بوده، هست، و خواهد بود، نخواهم داد چرا که رسیدنم به حال و فال امروز تنها به لطف و مشیت یار بوده. که چون آورد مرا، شکر. چون ببرد مرا، شکر. چون ببخشد، رحمت است و نعمت، و چون باز پس گیرد، رفعت است و حکمت، که باز هم شکر. چرا که عزت و ذلت تنها در دستان اوست، و لاغیر. آرزومند عشق و آگاهی فراگیر،سید شهاب الدین حسینی."



حسین سلیمانی نوشت:
"همه چیز تو زندگی موقتیه. اگه خوب پیش میره ازش لذت ببر برای همیشه دوام نداره.اگه بد پیش میره نگران نباش، اونم دوام نداره. "همه چیز تو زندگی موقتیه"



علی کریمی عکس نوشته ای با مضمون زیر منتشر کرد:
"جرات یعنی : تو زندگیت کسی که حس خوبی رو بهت نمی ده حذف کنی."



سید محمدرضا حسنیان نوشت:
"آیا کسی هست که مرا یاری کند؟هر سال موج یاوران حسین بیشتر میشودو عجب است از این پیام که با گذر زمانتازه تر میگرددعاشقان حسین کجایند که بگویندیا حسین."




داریوش فرضیایی نوشت:
"ای کاش باور داشتیم روزی هم ما پیر خواهیم شد و بهار جوانی هرگز پایدار نخواهد بود" روز جهانی سالمندان مبارکباد "



مهرداد میناوند نوشت:
"لبو فروش ها تابستان استراحت دارند.بستنی فروش ها زمستان!بیچاره آدم فروش ها؛دریغ از یک لحظه استراحت در طول عمر...!"






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.