نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان با محوریت خراسان رضوی برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در قزاقستان با محوریت خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: موضوع این نمایشگاه زمینه های متنوعی چون تجهیزات گلخانه، سازه، مصالح ساختمانی، دارو، قطعات خودرو، فرآورده های غذایی، تجهیزات پزشکی، کاشی و سرامیک، چسب و رزین، پوشاک، چوب، صنایع دستی و پسته را در بر می گیرد.

راضیه علیرضایی افزود: این نمایشگاه در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی با مشارکت شرکتها و واحدهای توانمند کشور و استان در شهر چیمکنت قزاقستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود 50 درصد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه ازخراسان رضوی هستند،گفت: در این نمایشگاه حدود 60 شرکت و واحد تولیدی کشور در قالب یک گروه 100 نفره حضور دارند.

علیرضایی بیان کرد: چهار پاویون شامل پاویونهای اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی به نمایندگی از 300 شرکت بازرگانی و تولیدی، صادرکنندگان نساجی و پوشاک، اتاق اصناف و شورای مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان نیز در حاشیه این نمایشگاه تشکیل می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه 30 درصد صادرات ایران به قزاقستان از این استان انجام می شود، افزود: در این نمایشگاه در قالب نشستها و مذاکرات، راههای تقویت تجارت با قزاقستان و ظرفیتهای جدید تولید در حوزه های مصالح ساختمانی، پتروشیمی، ساخت و ساز و دانش نوین، معادن، محصولات غذایی و اولویتهای سرمایه گذاری در فرآورده های تبدیلی و محصولات کشاورزی بررسی شود.

این نمایشگاه از 12 مهر ماه به مدت سه روز برگزار می شود.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار