دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ورود به کهگیلویه و بویراحمد با عزیمت به گلزار شهدای یاسوج با آرمان شهدای استان تجدید میثاق و به مقام رفیع آنان ادای احترام کرد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محسن رضایی که برای حضور در کنگره ملی سرداران و یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج سفر کرده پیش از شرکت در این کنگره با حضور بر سر مزار شهدای استان با نثار گل، غبارروبی و عطرافشانی به شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

نخستین روز کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با عنوان یادواره شهدای عشایر، جانبازان و ایثارگران استان امروز با حضور سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز می شود.

روز دوم این کنگره با عنوان یادواره 464 شهید دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد با سخنرانی وزیر و یا یکی از معاونان وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

برنامه های پیش بینی شده برای سومین روز این کنگره با عنوان یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد با سخنرانی علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با بیان خاطرات برخی فرماندهان و سرداران دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

چهارمین روز این کنگره با عنوان یادواره شهدای زن کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان برگزار خواهد شد.

اختتامیه پنجمین روز کنگره سرداران و یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یکهزار و 880 شهید، 9 هزار و 500 جانباز و 317 آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.