مرحله دوم دوره استعدادیابی ووشو برای نخستین بار در کشور در یزد برگزار شد.

برگزاری مرحله دوم دوره استعدادیابی ووشوبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  علی کریمی رئیس هیات ووشو استان یزد گفت: دومین دوره مدیریت استعدادیابی ووشو در استان یزد برای نخستین بار در کشور با حضور 197 مربی و ووشوکار طی دو روز با حضور مدرسان فدراسیون برگزار شد.

کریمی افزود : این دوره با هدف یکسان سازی آموزش،ارتقاء سطح مدارک مربیان و آنالیز شرکت کنندگان در دوره قبل با حضور ووشو کاران نونهال و نوجوان، جوانان بزرگسالان در دو رده آقایان و بانوان برگزار شد.

وی ادامه داد: استان یزد نخستین استان کشور است که توانسته دومین دوره استعدادیابی ووشو را برگزار کند این در حالی است که 15استان نتوانسته اند این دوره را برگزار کنند .

رئیس هیات ووشو استان یزد یادآور شد: در روز اول این دوره  با حضور مدرس و ناظرین فدراسیون برگزار شد و 25 مربی ووشوکار آقا و خانم نمره قبولی گرفتند.

 
وی ادامه داد: در این مرحله علاوه بر استعدادیابی 140 بازیکن نونهال و نوجوان ، در رده جوانان و بزرگسالان نیز استعدادگزینی صورت گرفت و 25 مربی بانو و آقا شرکت فعال داشتند.

به گفته این مسئول ، مدرس این دوره از فدراسیون مهدی حیدری دبیر کمیته استعدادیابی فدراسیون ووشو و ناظران نیز خانم یاسمین امیری و سید جمال عمادی بودند.

رئیس هیات ووشو استان یزد با بیان اینکه این هیات در برگزاری دوره های استعدادیابی در کشور پیشرو و ممتاز است ، یادآور شد: مدرس فدراسیون این دوره را برای استان یزد دوره ستاره ها نامید و اعلام کرد که هیات ووشو استان امتیاز ویژه این دوره استعدادیابی را دریافت کرده است.
کریمی همچنین گفت: فدراسیون ووشو نخستین فدراسیون ورزشی است که دارای چارت سازمانی متخصصان استعدادیابی بوده و برای بازیکنان در رده های سنی نونهال ونوجوان و جوانان در بخش های تالو (فرم های ووشو) و ساندا(بازی های رقابتی ووشو) برای خروجی قهرمانی در آینده گامهای طلایی برداشته است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با توجه به گام های برداشته شده در مسیر استعدادیابی ووشو در استان یزد در سال های آینده شاهد موفقیت های این هیات در سطح ملی و جهانی و حضور قهرمانان استان در رده های مختلف باشیم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.