شهردار اصفهان گفت: قطار شهری یک پروژه بسیار مهم است و مامنتظر معاون اول رئیس جمهور هستیم تا با حضور وی، این پروژه به صورت رسمی به بهره برداری برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد در مراسم افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه عمرانی در منطقه 8 شهرداری اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی فرهنگسرای ریحانه در محله تامه با مساحت 2500 متر مربع و با اعتباری بیش از 5 و نیم میلیارد تومان تا اواسط سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی افزود: ادامه خیابان نوبهار به طول 600 متر و عرض 45 متر با هزینه ای بیش از 14 میلیارد تومان احداث شده است.
شهردار اصفهان با اشار به اینکه فرهنگسرای صدرا "یادمان شهدای بهرام آباد" و بوستان جنب فرهنگسرا محله بهرام آبادامروز به بهره برداری رسید، ادامه داد: ساماندهی بوستان نوش در خیابان خانه اصفهان نیز تکمیل شد.
جمالی نژاد در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: بهرام آباد یکی از محله های کمتر برخوردار شهر است و در افتتاح پروژه های گذشته اهالی محله نسبت به اینکه کمبود طرح های عمرانی و خدماتی اعتراض داشتند، اما در یکسال گذشته این سومین باری است که در منطقه 8 برای افتتاح پروژه ها در این محله حضور پیدا کرده ایم.
وی با تاکید بر اینکه در پروژه ها تنوع وجود دارد، خاطرنشان کرد: در کنار ابر پروژه ها، پروژه هایی محله محور همچون طرح های فرهنگی، فضای سبز، عمرانی در دست اجراست.
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور پروژه های عمرانی در شهر اصفهان متوقف نشده است، گفت: عملیات اجرایی نمایشگاه بین المللی و تقاطع غیر همسطح استقلال در حال اجرا است.
جمالی نژاد با بیان اینکه هر هفته و هر روز شاهد رخدادهای فرهنگی در شهر هستیم، افزود: در هفته گذشته اجلاس جهانی صنایع دستی برگزار شد و امروز نیز تخصصی ترین اجلاس جهانی در حوزه زلزله با حضور استاندار و رئیس جهانی زلزله در هتل عباسی برپا گردید.
وی تاکید کرد: تمام اقدامات شهری همزمان و توامان درحال انجام است و هیچ کدام از پروژه ها تعطیل نشدند.
شهردار اصفهان با بیان اینکه در بسته عیدانه از عید قربان تا عید غدیر یکی از پروژه هایی که قرار بود در کنار دیگر پروژه ها افتتاح شود فاز دوم قطار شهری بوده است، اظهار کرد: فاز دوم قطار شهری قرار بود با حضور معاون اول رییس جمهور در هفته اول مهرماه افتتاح شود اما به دلایلی نتوانستند در اصفهان حضور پیدا کنند.
جمالی نژاد بیان کرد: به دلیل اینکه قطار شهری یک پروژه بسیار مهم است منتظر معاون اول رئیس جمهور هستیم تا با حضور وی، این پروژه به صورت رسمی به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: قرار بود پروژه به صورت آزمایشی افتتاح شود تا برای افتتاح رسمی منتظر نشویم.
وی با بیان اینکه تمام پروژه هایی که در بودجه سال 95 دیده شده در حال کلنگ زنی است، اظهار کرد: بودجه 96 نیز با رویکرد تکمیل ابرپروژه ها و طرح های محله محور در حال تنظیم است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.