مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، مرحله مسافرگیری مسیر توسعه خط یک قطارشهری که ایستگاه غدیر را به فرودگاه متصل می‌کند، آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، کیانوش کیامرز اظهار کرد: براساس نشست مشترک با شرکت بهره‌برداری قطارشهری مقرر شده است که بنا به درخواست فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد ساعت 6 تا 8:30 صبح و 15 تا 21 مسافرگیری با مدیریت شرکت بهره‌برداری قطارشهری انجام شود چرا که در ساعات میانی عملا مسافر چندانی در مسیر وجود ندارد و عبور و تردد قطارشهری به صرفه نیست.

وی افزود: نظافت مسیر توسعه خط یک قطارشهری از امروز آغاز شده و تا پایان سال در ایستگاه پارک ریحانه قطعا توقفی صورت نخواهد گرفت و تنها فرودگاه به ایستگاه غدیر متصل می‌شود ولی در سال جدید این ایستگاه نیز در مسیر قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد ادامه داد: البته تمامی سرویس‌دهی، ساعت بندی، چیدمان نیرو و نظافت پس از مسافرگیری ناوگان توسط شرکت بهره‌برداری قطارشهری صورت می‌گیرد و شرکت قطارشهری تنها در خصوص توسعه و احداث مسیر و ایستگاه‌ها اقداماتی را انجام داده است.

کیامرز گفت: این پروژه بزرگ در دهه مبارک فجر با حضور یکی از مسئولان کشوری افتتاح رسمی قرار خواهد شد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.