سیصد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی و یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان چهارمحال و بختیاری با بازدید 180 هزار نفر به کار خود پایان داد.

پایان یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سیصد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی و یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری در شهرکرد به کار خود پایان داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازدید 180 هزار نفر از یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان گفت: در این نمایشگاه 9 میلیارد ریال کتاب از سوی ناشران به فروش رسید که رکورد فروش 10 نمایشگاه قبلی را شکست.

جواد کارگران افزود: در این نمایشگاه 420 ناشر کشوری، استانی و نمایندگی‌ موسسات آموزش عالی 46 هزار و 171 عنوان کتاب با موضوعات دینی، ادبیات، شعر، رمان، داستان، علوم اجتماعی، فرهنگ‌نامه، هنر، معماری و کمک درسی را با 30 درصد تخفیف در 165 غرفه عرضه کردند.

وی اضافه کرد: در مدت برپایی این نمایشگاه، 7 کتابفروشی در شهرکرد نیز کتاب های خود را با تخفیف 30 درصدی عرضه نمودند.

به گفته کارگران؛ جشن امضای کتاب با حضور نویسندگان کشوری، رونمایی از کتاب های چاپ شده استان در سال جاری، برپایی غرفه دفاع مقدس، دعوت از هنرمندان کشوری، برپایی ایستگاه نقاشی، شب های شعر و نقد کتاب، و معرفی و تجلیل از مفاخر استان از برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.

گفتنی است: سیصد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی و یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری از روز یکشنبه 4 مهرماه جاری با حضور علی اصفر کاراندیش مروستی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد گشایش یافت و به مدت 6 روز برپا بود.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار