وقتی صحبت از مربیگری فوتبال درانگلیس می شود نا خودآگاه مورینیو و گواردیولا در ذهنمان تداعی می شود که یک رقیبشان به خاطر یک تیم نه چندان بین المللی قید رقابت با آنها را زد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال تا به اینجای کار با هدایت علیرضا منصوریان نتوانسته آن طور که باید نتایج خوبی را در حد نام این باشگاه بزرگ کسب کند .

از طرفی مشکلات و اختلافات مدیریتی در این تیم بی داد می کند تا جایی که مسئولان برای داشتن اختیار تام نزد وزیر ورزش جوانان می روند .

همچنین وزیر ورزش و جوانان نیز طی صحبت هایی از مدیران باشگاه استقلال می خواهد که هر چه زودتر نسبت به بررسی قرارداد های میلیاردی بازیکنان استقلال رسیدگی شود البته این‌ موارد تنها بخشی از هزاران هزار حواشی ریز و درشتی است که در اطراف این تیم بزرگ خودنمایی می کند. حواشی ای که اداره این تیم را برای کادرفنی و مدیریت باشگاه سخت کرده است.

در چنین شرایطی که استقلال نیاز به آرامش و تدبیر برای حل مشکلات و از بین بردن حواشی متعدد پیرامون خود دارد، مصاحبه‌ای عجیب از سوی سرمربی این تیم، بار دیگر نگاه افکار عمومی و رسانه‌ها را به سمت این تیم سوق می‌دهد.

درست دو روز قبل از بازی استقلال در جام حذفی منصوریان سرمربی آبی ها طی مصاحبه‌ای مدعی می‌شود که از لیگ یک انگلستان پیشنهاد مربیگری دارد!! و اگر بخواهد می تواند در نیم فصل به عنوان دستیار حضور بر روی نیمکت یک تیم انگلیسی را تجربه کند.

همچنین منصوریان در ادامه صحبت های خود عنوان کرده که سال گذشته از  لیگ دسته اول انگلیس یک پیشنهاد مربیگری داشته است اما صبر کرده در لیگ ایران کتک بخورد و بعدا به سراغ این پیشنهادها برود!

 پس این ادعا بود که بار دیگر باشگاه استقلال و سرمربی این تیم در صدر اخبار رسانه ها و اظهارنظر هواداران فوتبال در فضای مجازی قرار گرفت و به نوعی حاشیه جدیدی برای این تیم ایجاد کرد.

واقعا این مساله جای سوال دارد که در وضعیت کنونی و شرایطی که استقلال در آن به سر می‌برد، لزوم طرح چنین مباحثی از سوی سرمربی این تیم که وظیفه اصلی بهبود شرایط بحرانی استقلال  را بر عهده دارد، چیست؟

آیا منصوریان می‌خواهد با عنوان کردن چنین بحث‌هایی فشار رسانه‌ها و هواداران این تیم را از اشکلات و ضعف فنی تیم خود کم کند؟ آیا طرح این ادعا به بی‌تجربگی منصوریان در اولین سال حضورش به عنوان سرمربی در تیم بزرگی چون استقلال باز می‌گردد؟

در نهایت باید منتظر ماند و دید در نهایت منصوریان با چه افکاری و با چه نقشه هایی در نظر دارد نتایج ضعیف بدست آمده را بپوشاند .

صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در این خصوص گفت: اشتباه منصوریان این بود که قول‌های زیادی در ابتدای فصل داد که به نظر من چندان جالب نبود. چون منصوریان می‌دانست تیمش با تغییرات زیادی وارد مسابقات می‌شود.

وی ادامه داد:تیم با این تغییر برای هماهنگی نیاز به زمان زیادی دارد. قول دادن، توقع ایجاد می‌کند. هواداران دیگر نمی‌پذیرند که سرمربی جدید به تیم آمده، تفکرات جدیدی دارد و تیم به زمان احتیاج دارد. متأسفانه منصوریان قول‌هایی داد که در مدت زمان کوتاه، عملی نشد و در نتیجه هواداران دچار دوگانگی شدند و استقلال هم از این نظر لطمه خورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار