دبیر ستاد اجرایی مسابقات دارت رنکینگ جهانی گفت: مسابقات رنکینگ جهانی دارت شیراز براساس استناندارهای جهانی درات در مسابقات بین المللی برگزار شد.

کامبیز ایوب زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سطح مسابقات رنکینگ جهانی دارت در فارس اظهار کرد: این مسابقات با شرکت 170 بازیکن در دو بخش مردان و زنان طی روزهای 8 و 9 مهرماه انجام شد که 54 دارت انداز در بخش بانوان 116 بازیکن در مردان شرکت کردند.

وی افزود: ازبین شرکت کننده ها نام 12 دارت انداز مرد و4دارت انداز زن در رنکینگ جهانی ثبت شد. مسابقات براساس استاندارد های جهانی برگزار شد. پیش از شروع مسابقات یک تیم برای برگزاری رقابت های رنکینگ جهانی انتخاب شدند تا این مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنند. 

وی گفت: براین اساس به چند کشور خارجی سفر کردیم تا از نزدیک امکانات و تجهیزاتشان را برای برگزاری مسابقات جهانی ببینیم که این کار کمک زیادی به ما کرد.

ایوب زاده ادامه داد: اگر گزارشی از شیوه برگزاری مسابقات فارس را به فدراسیون جهانی ارائه دهیم به طور قطع کشور های زیادی از آن استقبال خواهند کرد.

وی درباره سطح این مسابقات تصریح کرد: مسابقات رنکینگ جهانی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و از نظر فنی نسبت به دوره گذشته پیشرفت زیادی داشت .چون مسابقات گذشته که در کیش انجام شد در سطح سه قرا گرفتیم  و هدفمان در این دوره افزایش سطح دارت ایران بود که خوشبختانه هم کیفیت این مسابقات بالا بود و هم امکانات خوبی در اختیار داشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار