استاندار دیالی عراق بر گسترش مبادلات تجاری بین دو استان دیالی عراق و کرمانشاه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مثنی علی التمیمی با اشاره تبادلات تجاری صورت گرفته از طریق مرز سومار -مندلی اشاره کرد و گفت: یکسری مشکلات بر سر راه افزایش تبادلات تجاری از طریق این مرز وجود دارد که امیدواریم با تشکیل کمیته مشترک رفع و منجر به رونق بیشتر این مرز شود.


وی اعزام بیماران عراقی به استان کرمانشاه جهت درمان را یکی دیگر از زمینه‌های کاری برشمرد و گفت: بیماران زیادی از استان دیالی برای درمان به کرمانشاه آمده و خدمات درمانی خوبی دریافت کرده‌اند که می‌توان از این ظرفیت استان کرمانشاه بیشتر استفاده کرد.

رحیمی معاون استانداری کرمانشاه بررسی موضوع تردد زوار از مرز سومار در اربعین امسال و گسترش مبادلات تجاری بین طرفین را از اهداف سفر این هیات به استان کرمانشاه ذکر کرد.

وی به پیشرفت‌های استان در حوزه پزشکی نیز اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم بیماران دیالی عراق را در بیمارستانهای استان پذیرش کنیم و برای انتقال دانش فنی به استان دیالی عراق اعلام آمادگی کرد.

استاندار دیالی عراق به همراه هیاتی روز گذشته وارد استان کرمانشاه شدند. بازدید از پتانسیل های استان کرمانشاه در بخش های مختلف و نشست با مدیران استان از برنامه های سفر دو روزه این هیات به استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.