کرمانشاه؛

بازدیدمسئولین دیالی عراق از دانشگاه رازی

هیات عالی‌رتبه استان دیالی عراقی از دانشگاه رازی کرمانشاه بازدید و با مسئولین این دانشگاه دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛هیات عالی‌رتبه استان دیالی عراق به سرپرستی مثنی علی التمیمی استاندار دیالی عراق، همراه با هیاتی از استانداری کرمانشاه به سرپرستی رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری، با حضور در دانشگاه رازی کرمانشاه با پیشرفت های این دانشگاه آشنا شدند.

 رحیمی معاون استانداری کرمانشاه در این دیدار که در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی برگزار شد، اظهارکرد: دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان قدیمی‌ترین دانشگاه غرب کشور سهم ویژه ای در توسعه منطقه داشته و دارد.

وی ادامه داد: از دل دانشگاه رازی کرمانشاه در سطح استانهای همجوار و حتی خود استان کرمانشاه دانشگاه های دیگری بیرون آمده‌اند که امروزه هر کدام از آنها نیز سهم ویژه ای در توسعه آموزش عالی کشور دارند.دانشگاه رازی همچنین امروزه به عنوان مادر دانشگاه های استان وظیفه سنگینی در روند توسعه همه جانبه استان دارد.

رحیمی تاکید کرد: افتخار بسیاری از مدیران و مسئولین استان کرمانشاه این است که روزگاری حداقل یکی از مقاطع تحصیلی خود را در این دانشگاه گذرانده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد: این نشست و دیدار در آینده منجر به انعقاد تفاهم نامه های همکاری مشترک بین دانشگاه های دو استان کرمانشاه و دیالی عراق شود.

 در ادامه این دیدار مسئولین استان دیالی عراق با توانمندی‌ها و پتانسیل علمی پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه آشنا شدند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.