شهرکرد؛

اعزام نیروهای مردمی بازسازی عتبات عالیات

گروه 12 نفره نیروهای مردمی بازسازی عتبات عالیات از چهارمحال و بختیاری به نجف اشرف اعزام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری از اعزام اولین گروه نیروهای مردمی بازسازی عتبات عالیات این استان در سالجاری خبر داد.

سید جعفر موسوی گفت: این گروه شامل 12 متخصص سنگ کار بود که برای احداث و توسعه صحن مطهر حضرت زهرا (س) در حرم نورانی امام علی (ع) به نجف اشرف اعزام شدند.

وی افزود: مدت اقامت این قبیل گروه های اعزامی در کشور عراق 40 روز است که شامل 30 روز همکاری در عملیات عمرانی و 10 روز زیارت عتبات عالیات می باشد.

موسوی اضافه کرد: هزینه رفت و آمد نیروهای مردمی بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

وی همچنین از آغاز ثبت نام 70 نیروی متخصص و کارگر ساختمانی دیگر از چهارمحال و بختیاری برای اعزام به نجف اشرف و کربلای معلا خبر داد و گفت: این تعداد شامل 30 نفر جوشکار، 30 نفر سنگ کار و 10 نفر کارگر می باشد.

موسوی افزود: متقاضیان باید در اسرع وقت با همراه داشتن مدارک مورد نیاز شامل اصل گذرنامه، اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، 2 قطعه عکس 4*3 و اصل و تصویر مدارک تخصصی موجود به دفتر مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری به نشانی شهرکرد، خیابان ملت، حد فاصل میدان انقلاب تا میدان 12 محرم، کوچه 46 مراجعه و ثبت نام کنند.

وی همچنین از علاقمندان خواست: جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شمره تلفن 03832274790 تماس بگیرند.

گفتنی است: دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری از سال 1384 آغاز به کار کرد.

نخستین گروه نیروهای مردمی برای بازسازی عتبات عالیات کشور عراق از این استان، سال 1385 به کربلای معلا اعزام شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.