شهرکرد؛

ستاد اربعین حسینی آماده دریافت نذور مردمی/ تغذیه و اسکان 10 هزار زائر

ستاد اربعین حسینی (ع) در چهارمحال و بختیاری آماده دریافت نذور مردمی برای تغذیه و اسکان روزانه 10 هزار زائر در کربلای معلاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمیته جذب و مشارکت های ستاد اربعین حسینی (ع) در چهارمحال و بختیاری، از آمادگی دریافت و جمع آوری نذور و کمک های مردمی برای خدمات دهی به شرکت کنندگان در این مراسم معنوی خبر داد.

سید جعفر موسوی گفت: امسال مسئولیت تغذیه و اسکان روزانه 10 هزار نفر از زائران اربعین حسینی (ع) به مدت 15 روز بر عهده چهارمحال و بختیاری است که از 10 روز قبل از اربعین آغاز و تا 5 روز پس از این مراسم ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این میزان پذیرایی و اسکان با برپایی موکب ویژه استان با عنوان «حضرت قمر بنی هاشم (ع)» جنب نهر فرات در شهر مقدس کربلا و نزدیکی حرمین شریفین انجام می شود.

موسوی با بیان اینکه کلیه نذور و کمک های نقدی و غیر نقدی حتی مواد غذایی و خشکبار نیز جهت توزیع و پذیرایی از زائران جمع آوری می شود ادامه داد: 15 دفتر در سراسر چهارمحال و بختیاری این مبالغ و اقلام را دریافت می کند.

وی گفت: در شهرکرد مرکز استان نیز 3 دفتر شامل دفتر مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات به نشانی خیابان ملت ـ کوچه 46، دفتر مستقر در مصلای امام خمینی (ره) و دفتر مستقر در بسیج ناحیه شهرستان شهرکرد آماده جمع آوری کمک های مردمی می باشد.

موسوی یادآور شد: شماره حساب 3336 و کارت بانکی به شماره 6037691980002794 این ستاد نزد بانک صادرات ایران نیز برای واریز نذور نقدی پیش بینی شده است.

گفتنی است: شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی (ع)، مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا را به صورت پیاده طی می کنند.

جمله مبارک «... اِنّی اُحامی اَبَداً عَنْ دينی» (... من همواره از دينم حمایت می کنم.) از فرمایشات گرانسنگ علمدار رشید کربلا حضرت ابوالفضل العباس قمر بنی هاشم (ع)، به عنوان شعار امسال مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) انتخاب شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.