آیناز غیایی‌مقدم و یاسمن فرمانی 2 ملی‌پوش فوتبال بانوان اردبیلی با قرارداد یک ساله به تیم فوتبال لیگ برتری همیاری ارومیه پیوستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیناز غیایی‌مقدم ملی‌پوش فوتبال بانوان اردبیل افزود: بنده آیناز غیایی‌مقدم و یاسمن فرمانی 2 ملی‌پوش فوتبال بانوان اردبیل با تیم فوتبال لیگ برتری همیاری ارومیه قرارداد یک ساله بستیم و امسال با تیم فوتبال همیاری ارومیه در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حاضر می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه بنده و یاسمن فرمانی بعد از مدتها در یک تیم ارومیه‌ای همبازی شدیم٬ افزود: امیدواریم بتوانیم برای تیم فوتبال همیاری ارومیه بازیهای خوبی را به نمایش بگذاریم که در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد.

بازیکن ملی‌پوش فوتبال اردبیل بیان کرد: بعد از کناره‌گیری تیم فوتبال بانوان اردبیل از لیگ برتر فوتبال کشور با تیم فوتبال همیاری ارومیه قرارداد بستیم که امیدواریم با این تیم بتوانیم از جایگاه فوتبال اردبیل و ارومیه در عرصه‌های ملی دفاع کنیم.

غیایی‌مقدم با بیان اینکه بازیهای لیگ برتر بانوان کشور از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است٬ بیان کرد: در دومین بازی این تیم توانستیم مقابل حریف خود پیروز شویم و بنده نیز در این بازی 3 گل به ثمر رساندم.

یاسمن فرمانی دیگر ملی‌پوش فوتبال اردبیل نیز با بیان اینکه امیدوارم بتوانم با تیم فوتبال همیاری ارومیه بازیهای خوبی را به نمایش بگذارم٬ تصریح کرد: بازیهای لیگ برتر بانوان کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و درصدد هستیم با بازیهای خوبی که در این تیم به نمایش می‌گذاریم در پایان مسابقات به مقام خوبی دست یابیم.

وی اظهار کرد: فوتبال بانوان و رشد و توسعه فوتبال نیازمند حمایت همه‌جانبه است که نیاز است در این زمینه مسئولان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم از جایگاه فوتبال بانوان اردبیل دفاع کنیم.

وی افزود: با توجه به کناره‌گیری تیم فوتبال بانوان اردبیل از مسابقات لیگ برتر ما تصمیم گرفتیم در تیم همیاری ارومیه بازی کنیم که امیدواریم مسئولان استان اردبیل برای رشد و توسعه فوتبال بانوان برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.