با حضور تولیت آستان حضرت احمد بن موسی(ع)، مسجد الزهرا(س) شیراز بازگشایی شد.

بازگشایی مسجد الزهرا(س) شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب امشب در مراسم بازگشایی مسجد الزهرا(س) این شهر در جمع مردم، مسؤولان و اصحاب رسانه گفت: این مسجد به‌ نام مبارک حضرت زهرا(س) مزین شده است و من از تمام مسؤولان، برادران و خواهران عزیز که گامی برای بازسازی آن برداشته‌اند، تشکر می‌ کنم.
وی تصریح کرد: امام جماعت محترم مسجد الزهرا(س) در خانواده‌ ای مبارز و اهل علم رشد کرده‌ که امیدواریم خداوند سال‌های سال به وی توفیق خدمت به مسلمانان بدهد.
امام جماعت مسجد الزهرا(س) نیز در این مراسم بیان کرد: مسجد الزهرا(س) در سال 1400 ه.ق با همت آیت‌الله دادخواه و در زمین اهدایی توسط خیران، احداث شده است و پس از گذشت 40 سال نیاز به بازسازی و مرمت این مسجد احساس می‌ شد.
حجت‌الاسلام‌ سید محی‌الدین طاهری افزود: بازسازی مسجد الزهرا(س) به‌صورت کامل و در مدت 80 روز و با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد تومان صورت گرفت که این هزینه توسط حاج محمدرضا جلالی تأمین شده است و از خیّران می‌خواهیم برای توسعه این مسجد کمک‌های لازم را انجام دهند.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز افزود: مسجد الزهرا (س) با هزینه بخش خصوصی مرمت و بازسازی و اعتبار دولتی به آن تعلق گرفته نشده اما شهرداری منطقه مربوطه در ارائه مجوز ها نهایت همکاری را با مجریان طرح داشته‌ است.
محمدحسن اسدی خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز سالانه بودجه‌ هایی را برای ساخت، بازسازی و مرمت مساجد در نظر می‌گیرد و این اعتبارات با نظارت شهرداری‌ های هر منطقه‌ و ناظر شورای شهر در مناطق مختلف توزیع می‌ شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.