تاکنون 13 هزار و 836 خانوار در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خراسان شمالی ثبت نام کرده اند.

به گزراش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،، قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان گفت : تا ساعت6 و 41 دقیقه امروز صبح 13 هزار 836 خانوار خراسان شمالی در سرشماری اینترنتی 95 ثبت نام کرده اند.

حامد رضا کرمانی برآورد ثبت نام اینترنتی در استان را 40 درصد دانست و گفت : تا امروز یک ممیز 91 درصد مردم استان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کرده اند.

وی افزود :خراسان شمالی رتبه 21 ثبت نام در اولین سرشماری اینترنتی کشور را به خود اختصاص داده است .

کرمانی مهلت وارد کردن اینترنتی اطلاعات خانوارها در سرشماری عمومی نفوس و مسکن را تا 24 مهر ماه جاری دانست و خاطر نشان کرد : افراد با مراجعه به آدرس sarshomari95.ir نسبت به سرشماری اقدام کنند.

حامد رضا کرمانی با اشاره به اینکه افراد در هنگام ثبت نام باید کد ملی تمام افراد خانوار، تاریخ تولد تمام افراد خانوار و کد پستی محل سکونت را به همراه داشته باشند ، گفت: افرادی که تمایل به ثبت‌نام اینترنتی رایگان دارند می توانند به محل سازمان برنامه‌وبودجه استان در محل بجنورد – بلوار مدرس بین چهارراه شهدای دانش‌آموز و پل 19 مهر مراجعه کنند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی همچنین اظهار داشت: طرح رایگان میز سرشماری از شنبه در فرمانداری های استان نیز انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در سرشماری سال 90 ،241 هزار و 189 خانوار شرکت کرده اند ، گفت: انتظار داریم 291 هزار و 971 خانوار در سرشماری امسال شرکت کنند.

انتهای پیام /ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.