مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از صنعت گردشگری این استان گامی مهم برای کمک به توسعه همه جانبه استان است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمود باقری در نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: توجه به گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه است و هر چه قدر در زمینه رونق آن در استان سرمایه گذاری شود به اقتصاد منطقه کمک خواهد شد.

وی گفت: تحقق این امر مهم مستلزم برنامه ریزی اصولی و توسعه فضاهای مناسب گردشگری از قبیل جاده ارتباطی، فرودگاه، هتل و مراکز اقامتی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید در این استان با فراهم کردن زیرساخت های لازم سهم بیشتری از اقتصاد گردشگری دریافت کرد زیرا قابلیت های گردشگری متعددی در استان وجود دارد.

باقری عنوان کرد: صنعت گردشگری یک پدیده اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بوده و با دیگر صنایع نیز ارتباط مستقیم دارد و تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و درآمدزایی خواهد داشت.

وی ابراز داشت: هفته گردشگری سالجاری از پنجم تا 11 مهر ادامه دارد و شعار آن نیز 'گردشگری برای همه و همه برای گردشگری' است.

باقری خواستار مناسب سازی محیط پارک ها، اردوگاه های رفاهی و تفریحی، هتل ها و مراکز اقامتی و پذیرایی کهگیلویه و بویراحمد توسط اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری های 17 گانه این استان برای استفاده آسانتر معلولان و افراد مسن شد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.