معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان از پیش بینی اعزام ۲ هزار اتوبوس برای حمل و نقل زائران اربعین در استان اصفهان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صفاتاج، معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان  در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی(ع) استان اصفهان اظهارداشت: سال گذشته بیش از 2 هزار اتوبوس استان اصفهان زائران این استان را به مرزهای کشور برای حضور در مراسم اربعین امام حسین(ع) در عراق انتقال دادند.

 وی افزود: تعداد اتوبوس ها برای بازگرداندن مسافران از مرزهای کشور نیز سال گذشته افزایش یافت تا اینکه سایر مسافران استان های دیگر را نیز به استان های خود انتقال دهند و امسال نیز برنامه ریزی برای این کار صورت گرفته است.

 صفاتاج ادامه داد: پیش بینی اعزام 2 هزار اتوبوس برای حمل و نقل زائران اربعین در استان اصفهان امسال نیز صورت گرفته که جلسات آموزشی نیز برای رانندگان این حرکت بزرگ انجام می شود که بهبود رفتار آن ها با زائران را شاهد باشیم.

 وی بر توزیع بسته های آموزشی ویژه زائران تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع به مردم موجب تسهیل در خدمات رسانی به زائران می شود.

 علیرضا کیخوایی مدیربحران و پدافند عامل مرکز فوریت های پزشکی 115 استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: مردم نیازمند کسب آگاهی در خصوص مباحث بهداشتی و درمانی در این سفر هستند.

 وی همکاری صدا وسیما و رسانه ها در اطلاع رسانی برای پیشگیری از بیماری ها و افزیش آگاهی مردمی را خواستار شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.