همزمان با گراميداشت هفته دفاع مقدس مراسم شب خاطره و تجليل از خانواده شهداي مدافع حرم در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد

تجليل از خانواده شهداي مدافع حرم در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در اين مراسم که با حضور مسئولان، جمعی از اعضاي اتحاديه‌هاي صنفي و خانواده‌هاي آنها برگزار شد، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اينکه امروز امنيت موجود در کشور را مديون و مرهون خون شهدا هستيم، گفت: هشت سال جنگ تحميلي ايران و رژيم بعثي جنگي نابرابر بود که با پايمردي و رشادت جوانان ما به شايستگي مديريت شد.

حميدرضا متين با بيان اينکه در اين جنگ ايران در مقابل بيش از 50 کشور جهان ايستادگي کرد، اظهار کرد: امروز نيز مدافعان حرم از خارج از مرزهاي کشور به دفاع از کيان اسلامي مي‌پردازند.

مسؤول شوراي فرهنگي اجتماعي حوزه شهداي اصناف همدان نيز با اشاره به اينکه اين برنامه با حضور هزار نفر از اعضاي اتحاديه‌هاي صنفي و خانواده‌هاي آنان برگزار شده است، بيان کرد: طي هفته دفاع مقدس با همکاري اتاق اصناف و اتحاديه‌هاي صنفي، 6 ايستگاه صلواتي در سطح شهر داير شده است.

بهارمستيان ادامه داد: اين مراسم با محوريت گراميداشت دفاع مقدس و با همراهي رؤساي اتحاديه‌هاي صنفي برگزار شد.

وي تأکيد کرد: هدف از برگزاري اين برنامه تجليل از خانواده شهداي مدافع حرم بوده و در کنار آن برخي اعضاي اتحاديه‌هاي صنفي و اعضاي اتاق اصناف و رؤساي اتحاديه‌ها نيز تجليل شدند.

گفتني است، در اين مراسم که سه‌شنبه شب همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، جنتي، از رزمندگان دفاع مقدس و عضو اتحاديه صنف طلا و جواهرات استان به بيان خاطراتي از دفاع مقدس پرداخت.

همچنين در انتهاي اين مراسم از خانواده شهداي مدافع حرم، شهيد مجتبي کرمي، شهيد فانوسي، شهيد شمسي‌پور و شهيد ميلاد مصطفوي تجليل شد.

گفتنی است، رونمايي از کتاب فاطمه حجه‌فروش و تقدير از برخي رؤساي اتحاديه‌هاي صنفي، اعضاي اتحاديه‌هاي صنفي، اعضاي اتاق اصناف و روابط عمومي اتاق اصناف از جمله برنامه‌ها بود

انتهای پیام/د.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.