چند خبر از عراق؛

هلاکت 36 داعشی در صلاح‌الدین و الرمادی/چندین مرکز تسلیحاتی تروریست‌ها منهدم شدند

نیروهای عراقی در حملات خود به مواضع داعش در منطقه صلاح‌الدین و الرمادی، 36 نفر از عناصر تروریستی را به هلاکت رساندند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الیوم السابع، نیروهای عراقی در حملات روز گذشته (چهارشنبه) خود به مراکز تروریست‌ها در استان صلاح‌الدین، 26 تروریست داعشی را به هلاکت رساندند.

جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی نیز دو خودروی بمب‌گذاری شده از سوی داعش را در دو روستای "عصمایه و صدید" در استان نینوا هدف قرار دادند.

نیروی هوایی ارتش عراق به همراه فرماندهی عملیات استان صلاح‌الدین، 15 تروریست را در منطقه "تلول‌الباج" در شرقاط به هلاکت رساندند و سه خودروی زرهی مسلح را منهدم کردند.

نیروهای عراقی چندین بمب و تیربار متعلق به تروریست‌ها را در ورودی روستای "نمل" در شرقاط منهدم کردند. همچنین 15 تونل مورد استفاده عناصر داعش را کشف کردند و شماری مین کارگذاشته شده در پل مابین روستای "اصخبه و خصم" را خنثی کردند.

در درگیری‌های ارتش عراق با تروریست‌های داعش علاوه بر هلاکت 11 تروریست، چندین مخزن مملو از مواد انفجاری و چهار خودروی بمب‌گذاری شده، منهدم شدند.

جنگنده‌های نیروی هوایی عراق با همکاری اداره اطلاعات، سه مرکز تسلیحاتی داعش در استان انبار را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی در حملات امروز (پنج‌شنبه) به مراکز تجمع تروریست‌ها در جزیره هیت و رمادی ، 10 نفر از عناصر داعش را به هلاکت رساندند. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار