همزمان با سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان قزوین؛ 298 روستای این استان به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در قالب هیئت دولت به همراه رئیس جمهوری به استان قزوین سفر کرده است  در ابتدای سفر خود، به روستای کبریت میان از توابع محمدیه واقع در استان قزوین رفت تا همزمان با ورود وی روستاهای این استان به اینترنت پرسرعت متصل شوند.

بنا به این گزارش با ورود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این استان، همزمان 298 روستای استان قزوین بااعتبار بالغ‌بر چهل میلیارد ریال به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

وزیر ارتباطات در جمع مردم روستای کبریت میان با اشاره به فعالیت‌های دولت بیان کرد: این دولت متعلق به مردم است و رسیدگی به مناطق کم برخوردار از امکانات جزو وظایف دولت است.

وی افزود: خوشبختانه تمام روستاهای بالای او خانوار امروز دارای ارتباط هستند و امروز نیز شاهد اتصال 298 روستا در استان قزوین به اینترنت پرسرعت هستیم.

واعظی در ادامه بیان کرد: آوردن اینترنت به روستاها تنها برای سرگرمی روستاییان نیست و این ابزار ارتباطی می‌تواند در خدمت تمام صنایع مختلف ازجمله کشاورزی و بهداشت قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت مسئله آموزش در بین جوانان خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های آموزشی و بالا بردن اطلاعات علمی در روستاها استفاده از اینترنت توسط جوانان روستایی است.

نماینده دولت در پایان بابیان اینکه دولت در تلاش است تا اختلاف طبقاتی بین روستاها و شهرها را از بین ببرد گفت: دولت وظیفه دارد تا جایگاه روستاییان را ارتقا ببخشد تا مانع مهاجرت روستاییان به شهرها شود.

منبع: روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار