آبشارهای زیبای نسروا که بخشی از هدایای الهی به طبیعت و سرزمین کهن دامغان است در 20کیلومتری شمال شرقی شهر دیباج واقع شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ، برای دسترسی مسیر مناسب برای به آبشارها لازم است که پس از طی 9 کیلومتر از جاده اصلی دیباج به گلوگاه اولین جاده خاکی سمت راست خود را 12 کیلومتر طی می نمایید تا به رودخانه و مزرعه سرسبزی برسید.

آشنایی با آبشارهای نسروا دامغان + تصاویر

 سپس جاده کنار رودخانه را به سمت شرق 4 کیلومتر ادامه داده تا به انتهای جاده و به ابتدای ورودی تنگه و دره نسروا با درختان ارس و جریان زلال آب برسید و سپس مسیر روح پرور تنگه و رودخانه را 45 دقیقه پیاده طی می نمایید تا به تلاقی آب از دو مسیر جنوبی و شرقی می رسید که ادامه هر یک از این دو صورت جداگانه شما را به آبشار تقریباً مجاور یکدیگر می رساند.

آشنایی با آبشارهای نسروا دامغان + تصاویر

 آبشار اول خود مشتمل بر دو آب ریز نسبتا مرتفع است که در پایین و در درون تنگه بالایی قرار گرفته است که بسیار پرجاذبه و دیدنی است اما آبشار دوم که در مسیر شرق رودخانه است آبشاری بلند و بسیار مسحور کننده است.

آبشار نسروا با بیشترین زیبایی های طبیعی و جذابیت های گردشگری چشم و گوش و دل هر علاقمند به طبیعت را می نوازد و محیطی مناسب برای گذراندن ساعات بیکاری و فراغت را فراهم می آورد.

انتهای پیام / ه
برچسب ها: آشنایی ، آبشار ، نسروا ، دامغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.