اصفهان؛

پیام تبریک شهردار اصفهان به مناسبت روز آتش‌نشان

شهردار اصفهان با انتشار پیامی روز آتش‌نشان را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی‌نژاد به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتشنشان، با صدور پیامی این روز را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تبریک گفت.

متن پیام شهردار اصفهان به این شرح است:

حرکت در مسیر خدا و یاری رساندن به انسان‌ها به حق گام نهادن در مسیر الهی و جاده خلوص، صداقت و مردانگی است، بی‌شک یکی از عرصه‌های خاص مشاغل مهم و در عین حال سخت و مخاطره‌آمیز شغل آتش‌نشانی است.

آتش‌نشانان با هدف نجات جان و مال انسان‌ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می‌کوشند تا امید و شادی را برای آسیب‌دیدگان به ارمغان آورند.

آتش‌نشانان چه در میان شعله‌های آتش و چه در میان سایر رویدادها از جمله غریق نجات، تصادفات و حوادث خانگی با سرعت عمل و دقت و با قبول صدمات جانی متعدد تلاش دارند تا به کالبد شهر و انسان‌ها جانی تازه بخشند.

اینجانب فرارسیدن 7 مهرماه روز آتش‌نشانان را به تمام کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تبریک عرض می‌نمایم و ضمن سپاس و تشکر از خدمات و زحمات این عزیزان، امیدوارم که همواره پیروز، سلامت و پرسعادت باشند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.