فیض: توانایی برتری مقابل پیکان را داریم

مدیرعامل باشگاه هف سمنان از شانس برتری تیمش مقابل پیکان تهران در مرحله یک سی و دوم جام حذفی خبر داد.

فخرالدین فیض مدیرعامل باشگاه هف سمنان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیمش در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، اظهار کرد: تیم ما از سه سال پیش در لیگ دسته دوم به میدان می رود. از ابتدای فصل جاری نسبت به سال های قبل به عنوان مالک و مدیرعامل باشگاه، بیشتر امور تیم را به عهده گرفتم و خوشبختانه تیم هف سمنان با جذب بازیکنان کارآمد، وضعیت بهتری نسبت به سال های قبلی حضور در لیگ دسته دوم دارد.

وی افزود: البته اعتراف می کنم که در جذب 2 یا سه بازیکن تا حدی ناموفق عمل کردیم و این بازیکنان نتوانستند رضایت مسئولان باشگاه و کادرفنی را جلب کنند. این امر طبیعی است و در هیچ تیمی نمی توان انتظار داشت که تمام بازیکنان در وضعیت ایده آل باشند. بازیکنان هف قبل از تمام فیلترهای فنی و اخلاقی رد شدند و سپس با آن ها عقد قرارداد صورت گرفت.

فیض درمورد سرمربی گری اسماعیل حلالی بازیکن اسبق پرسپولیس در تیم هف سمنان، بیان کرد: تیم ما پس از نیروی زمینی در رتبه دوم گروه سوم لیگ دسته 2 قرار گرفته و با توجه به تدابیر کادرفنی و کیفیت بازیکنانمان، امید زیادی برای صعود به مرحله نهایی این رقابت ها و راهیابی به لیگ دسته یک داریم. حلالی مربی صادق و پرتلاشی است و خوشبختانه تاکنون خواسته های باشگاه را برآورده کرده است.

مدیرعامل باشگاه هف درمورد دیدار این تیم با پیکان تهران در مرحله یک سی و دوم جام حذفی، تصریح کرد: پیکان جزو تیم های باکیفیت لیگ برتر محسوب می شود و به طور حتم بازی سختی در مقابل شاگردان مجید جلالی داریم. با این حال کادرفنی هف آنالیز خوبی روی حریف انجام داده و با برنامه خاصی به مصاف پیکان می رویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باور کنید بازی مقابل تیم های لیگ دسته دو نسبت به تقابل با تیم های لیگ برتری، بسیار سخت تر است. ما در این رقابت ها به نوعی برای رسیدن به پیروزی با حریفان می جنگیم. بازیکنان هف در بازی دوستانه اخیرمان مقابل پرسپولیس توانایی خود را ثابت کرده و نشان دادند در برابر تیم هایی که فوتبال بازی می کنند، کیفیت بالاتری دارند. به نمایش تیمم در بازی با پیکان امید زیادی دارم و پیش بینی می کنم که با نتیجه 2 بر یک این تیم را شکست دهیم.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار