امیرعبداللهیان:

ایران، بدون اعتنا به آمریکا به حمایت خود از انتفاضه ادامه می‌دهد

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: ایران، بدون اعتنا به آمریکا به حمایت خود از انتفاضه ادامه می‌دهد.

ایران، بدون اعتنا به آمریکا به حمایت خود از انتفاضه ادامه می‌دهدبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل و دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار داشت: سیاست امریکا در قبال رژیم صهیونیستی، همواره بدون تغییر و مبتنی بر حمایت بی چون و چرا است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران بدون اعتنا به رفتار امریکا، قویاً به حمایت و پشتیبانی‌های خود از مردم و مبارزین فلسطین ادامه می‌دهد.

امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه رمز موفقیت مردم فلسطین در مقاومت و مبارزه با اهداف جاه‌طلبانه رژیم نامشروع اسرائیل نهفته است، افزود: علیرغم تحولات پیچیده منطقه، اکنون مقاومت در منطقه در بهترین وضعیت خود قرار دارد.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل تصریح کرد: تل‌آویو واقعیت حزب‌الله مقتدر و گروه‌های جهادی فلسطین را با تمام وجود نامشروع خود درک می‌کند.

وی افزود: استمرار انتفاضه فلسطین و گسترش روزافزون آن در سراسر فلسطین اشغالی واقعیتی انکارناپذیر است.

امیرعبداللهیان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با صهیونیسم و تروریسم، دو روی واقعی و ضروری یک سکه در غرب آسیا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار