مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

بهمن گلبارنژاد یک مدال ابدی را از مردم فارس دریافت کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: بهمن گلبارنژاد یک مدال ابدی را از مردم قدرشناس فارس دریافت کرد.

بهمن گلبارنژاد یک مدال ابدی را از مردم فارس دریافت کردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حیدرعلی کامیاب در مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان ،برنامه ریزی، تعریف استراتژی و هدف گذاری را عامل موفقیت در ورزش فارس دانست و اظهار داشت: یکی از دلایل ناکامی های ورزش در دولت قبل این بود که درطول حدود 4 سال اداره کل ورزش و جوانان استان فارس 6 مدیرکل به خود دید.

وی برنامه ریزی برای افزایش تعداد ورزشکاران استان فارس استراتژی و افزایش شانس کسب مدال دررقابت های آسیایی 2018راهدف اداره کل ورزش و جوانان استان فارس عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف ،گروهی از نخبگان و کارشناسان در حال بررسی و معرفی قهرمانان استان برای حضور در رقابت های آسیایی ۲۰۱۸ هستند .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس دربخش دیگری ازصحبت هایش با اشاره به عملکرد قابل قبول ورزشکاران فارس در ریو گفت: با هماهنگی های انجام شده یک قطعه زمین به قهرمانان مختلف استان فارس اهدا خواهد شد.

کامیاب افزود:قطعه زمینی در شمال غرب شیراز تهیه شده که متناسب با نوع قهرمانی و مدال آوری ورزشکاران استان به آنها اهدا خواهد شد که البته به مدال آوران پارالمپیک به طور ویژه زمین اهدا می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه تمامی تلاش ما رفع مشکلات قهرمانان ورزش استان است، گفت: صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران راه اندازی شده و توانسته ایم قدم های موثری را در این راستا برداریم که امیدوارم با هماهنگی و مشارکت دستگاه های دیگر بتوانیم این کار را توسعه دهیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
آقای مدیر کل ورزش فارس ممنون که به این ورزشکار معلول و شهید و فرزند اصیل آبادن که بدلیل مهاجرت ساکن فارس بود مدال ابدی اهدا نمودید .
آخرین اخبار