نخستین مسابقات فرهنگی و هنری زنان سازمان بیمه سلامت ایران با حضور 25استان کشورامروز و فردا در 6 رشته به میزبانی کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران امروز در آیین افتتاحیه نخستین مسابقات فرهنگی و هنری زنان سازمان بیمه سلامت ایران باتبریک هفته دفاع مقدس گفت:زنان ما در دفاع مقدس انقلاب درعرصه علم نوآوری خلاقیت و... ثابت کردند عناصر بسیار ارزشمندی میتوانند باشندونقش آنها در تاریخ اسلام وبشریت بی بدیل است.

دکترمحمد جواد کبیر افزود: بیمه سلامت استان کرمان خدمات مهم و ارزنده ای را در حوزه پیشگیری مراقبت ،توسعه انجام داده است .

وی خاطر نشان کرد:وجود کارشناسان فرهیخته دلسوز مبتکر برای ما بسی افتخار است وبه آنها می بالیم .

وی تصریح کرد : همگرایی دراستان کرمان می تواند الگوی کار درمدیریت بیمه سلامت درسطح کشور باشد.

وی گفت : درحوزه بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرچقدرتلاش کند کم است.

دکتر کبیر با اشاره به نقش مهم مادر در خانواده افزود: اگردریک خانواده مادر ازدست برود کانون خانواده ازهم پاشیده می شود.

وی خاطر نشان کرد : زن به عنوان محور توسعه درکانون خانواده ایفای نقش میکند و ما برای تعالی وحرکت آنها هرچقدر سرمایه گذاری کنیم کم است.

وی تصریح کرد : ماانتظار داریم برای تعالی بخشی به ارزشها وتوجه به زنان دربیمه سلامت گام برداریم.

وی گفت : ما درسازمانی هستیم ۱۴الی ۱۵میلیارد تومان درسال گردش مالی دارد که نمیتوانیم بدون برنامه ریزی عمل کنیم.

مدیر عامل سازمان بیمه ایران گفت : این جشنواره میتواند این حرکت رادرما به وجود آورد تابه اهداف عالی خود دراین سازمان برسیم.

کبیر افزود : این همایش ها تلنگری است به ما که نهایت استفاده را بکنیم وبتواند فضای فکری ومعنوی را مهیا کند تا به عنوان نمونه های ارزشی درمحل کارخود حاضر شوید.

وی خاطر نشان کرد : امیدواریم بتوانیم بابرگزاری این جلسات انسجام بیشتری درراه رسیدن به اهداف سازمانی داشته باشیم.

در این مراسم مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان هم گفت : کرمان پهناورترین استان کشور است که با چهار دانشگاه علوم پزشکی به مردم ارائه خدمت می کند.
محمد جعفری افزود: بانوان شاغل در اداره کل بیمه سلامت بیش از 50 درصد جمعیت نیروی انسانی اداره را در سطح استان کرمان تشکیل می دهند.
وی خاطر نشان کرد: برای مقابله با کم تحرکی و پشت میزنشینی برنامه ها و سالن ورزشی برای استفاده همکاران تدارک دیده شده و همچنین برنامه های سلامت محوری و چکاب برای همکاران به ویژه بانوان در سطح استان اجرا می شود.
وی تصریح کرد : در حوزه فرهنگی بانوان اداره کل برنامه های متعددی دارند و همچنین برنامه های مشترکی برای آقایان و بانوان برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.