سرپرست بیمه کوثر جنوب شرق کشورازصدور 14 هزار و 438 فقره بیمه نامه با ارزش 92 میلیارد ریال طی شش ماهه نخست امسال توسط این بیمه در کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد دهقانی پور به مناسبت سالروزثبت و تاسیس بیمه کوثر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی مدت یادشده 974 پرونده خسارتی به این بیمه ارسال شده ، گفت: در این راستا 57 میلیارد و 700 میلیون ریال پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 25 درصد رشد داشته است.

ویبا بیان اینکه هزار نمایندگی و 8 شرکت حقوقی به صورت آنلاین در هزارو 260 نقطه از کشوردر31 شعبه ،ارائه خدمات می کند؛ افزود: هم اکنون 28 دفتر نمایندگی در استان کرمان به بیمه شدگان این بیمه خدمات ارائه می دهند.

دهقانی پور خاطر نشان کرد: استان کرمان تنها استانی است که نسبت به شرکت حقوقی اقدام نموده و این مهم از طریق شرکت صنایع فولاد در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه بیمه کوثر در افق 1404 بهترین بیمه گر خصوصی در ارائه خدمات و توانمدترین شرکت بیمه ای ازنظر مالی و قبول بیمه های اتکایی در کشور و منطقه است ، گفت: این بیمه از زمان تاسیس تاکنون به رتبه پنجم در بین شرکت های خصوصی دست یافته است.

دهقانی پور به راه اندازی کیوسک بیمه ای بیمه کوثر برای تسهیل در روند کاری بیمه شدگان درمان اشاره کرد و گفت: با راه اندازیاین کیوسک ها دیگر نیازی به مراجعه بیمه شده به شرکت نمی باشد.

وی ازطرح تامین آتیه فرزندان بازنشستگان و شاغلین نیروهای مسلح به عنوان یکی از طرح های حمایتی در شرکت بیمه کوثر خبرداد و افزود: این طرحنیز به سایر آحاد جامعه نیزدرحال ارایه است.

دهقانی پور با تاکید بر اینکه یکی ازبرنامه های این شرکت جذب بیمه های زندگی (عمر و سرمایه گذاری ) است تصریح کرد: در واقع این بیمه بخشی از هزینه های آینده فرد بیمه شده و خانواده هایشان را تضمین می کند.

سرپرست بیمه کوثر جنوب شرق کشوریادآور شد: بیمه کوثر نخستین و تنها دارنده مجوز بیمه پرتاب ماهواره به فضا در خاورمیانه و بیشترین صدور بیمه های عمر و سرمایه گذاری در صنعت بیمه کشور است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.