حسن‌پور طی تذکری:

ادوار گذشته مجلس را مورد توهین قرار ندهید/ لاریجانی: اخلاقا هم این اقدام درستی نیست

نماینده سیرجان گفت: نباید از پشت تریبون مجلس به نمایندگان دور قبل توهین کرد زیرا امکان دارد نفر بعدی خود آن نماینده باشد.

میرحسینی خالقی//*ادوار گذشته مجلس را مورد توهین قرار ندهید / لاریجانی: اخلاقا هم این اقدام درستی نیستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگارن جوان، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان طی تذکری براساس اصل 79 در صحن علنی امروز سه‌شنبه 6 مهرماه خطاب به رئیس مجلس گفت: یکی از نمایندگان پشت تریبون اعلام می‌کند که نترسید، انسان عاقل خودش را به چاه نمی‌اندازد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تأکید کرد: اینکه انسان عاقل خودش را به چاه نمی‌اندازد از عقل او نشأت می‌گیرد و نه از ترس لذا چرا به نمایندگان دوره‌های قبل بی‌احترامی ‌می‌شود از تمام گروه‌های سیاسی در دوره قبل بودند و اکنون نیز حضور دارند.

حسن پور تأکید کرد: بخش مهمی از نمایندگان رأی نمی‌آورند و امیدواریم با این ادبیات آن نماینده شامل این مسائل نشود اما مطمئن باشید افراط و تفریط در هر دوره‌ای مورد نکوهش مردم قرار دارد.

نماینده سیرجان تصریح کرد: آمدن وزیر اقتصاد و پرسیدن سوال به معنای زیر سوال بردن دولت نیست بلکه این اقدام کمک به دولت است و ای کاش شما به عنوان رئیس مجلس به این نماینده بیان می‌کردید که قانون مبارزه با پولشویی و حمایت از بحث هسته‌ای در مجلس گذشته با تدبیر خود شما و براساس بیانات مقام معظم رهبری و تدبیر نمایندگان دور گذشته صورت گرفت.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر حسن‌ پور اظهار داشت:‌ صحبت کردن پیرامون مجالس قبلی اخلاقا هم درست نیست زیرا امکان دارد در آینده افراد دیگر در مورد شما (نمایندگان) صحبت کنند و باید به نهادهای قانونی احترام گذاشت.

انتهای پیام/

 


 

برچسب ها: مجلس ، صحن ، حسن‌پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار