یزد؛

اختتامیه هفته عکس و فیلم یزد

مراسم اختتامیه هفته عکس و فیلم یزد برگزار شد.

اختتامیه هفته عکس و فیلم یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ازتداوم کلاس های آموزشی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان استان یزد خبر داد و گفت: به مناسبت برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم رضوی کارگاه های متنوع آموزشی در یزد برگزار شده است.

غیاثی ندوشن به کارگاه فیلمنامه نویسی محراب کاشانی که به مناسبت جشنواره فیلم رضوی برگزار شد اشاره کرد و گفت: سعی خواهیم کرد این کلاس های اموزشی تا پایان سال تداوم و استمرار داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد همچنین از افتتاح سالن سینمای هنر و تجربه در یزد خبر داد و افزود: چهارشنبه این هفته سالن سینمای هنر و تجربه در مجتمع سینمایی تک با حضور مدیران سازمان سینمایی افتتاح و آغاز به کار می کند.

روشن بخش رییس انجمن سینمای جوانان استان یزد نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از روند از هفته فیلم و عکس یزد پرداخت و گفت:در این هفته ٢٦فیلم اکران شد.

به گفته وی١٦فیلم هنرجویی،٦فیلم از حسین صراف و مهدی مرعشی از هنرمندان برجسته یزدی و٤فیلم از تولیدات دهه ٦٠انجمن سینمای جوانان یزد که توسط آقایان بحری،بقائیان،حاجی ده آبادی و خانم فلکیان ساخته شده بود اکران گردید.

بنابراین گزارش، نمایشگاه عکس گروهی از ٣٢ عکاس یزدی در محل نگارخانه مجتمع امام علی به مدت یک هفته میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار