یزد؛

تقدیر هیئت ورزشهای همگانی از اقدامات رادیو یزد

مسئولان هیئت ورزشهای همگانی یزد با حضور در صدا و سیمای مرکز یزد از تلاشهای رادیو یزد در جهت گسترش ورزش همگانی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛داوود فتح آبادی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، امیرعظیم صحت مند، سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان، سدحسین سیدعربی، رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد و امین سامعی ، مدیر روابط عمومی هیئت ورزشهای همگانی با حضور در صدا و سیمای مرکز یزد از تلاشهای و خدمات داوود سیروس، معاون صدای مرکز یزد، امیدحسین مرشدی، گوینده و مجری و محمدحسین آقایی، گزارشگر رادیو به جهت تلاشهای ایشان در اطلاع رسانی فعالیت های ورزش همگانی و فرهنگ سازی در جهت گسترش ورزش در استان یزد با اهدای لوح و هدایایی تقدیر کردند.
 
داوود سیروس، معاون صدای رادیو یزد در این نشست با اشاره به دغدغه سازمان صدا و سیما در ایجاد نشاط در یزد گفت: خوشحالیم که رادیو توانسته است نقشی هرچند کوچک در گسترش فرهنگ ورزش و نشاط اجتماعی در یزد داشته باشد.

 مسئولان هیئت ورزشهای همگانی نیز در سخنانی با اشاره به دغدغه ورزشی و با برشمردن تعدادی از فعالیتهای این هیئت ورزشی، از فعالیت های صدا و سیمای مرکز یزد به ویژه معاونت صدا که همیشه همراه ورزش یزد بوده اند تقدیر و تشکر کردند.

 گفتنی است، مدیران و دست اندرکاران رادیو یزد در اکثریت همایش های ورزش همگانی که غالبا در صبح های زود برگزار می شود، همراه و یاور هیئت ورزشهای همگانی یزد بوده اند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار