فرمانده یگان ویژه استان از کسب "رتبه سوم" یگان ویژه کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده یگان ویژه استان از کسب "رتبه سوم" یگان ویژه کرمانشاه در رتبه بندی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش خبر داد.
 سرهنگ "سیروس محمدی" گفت: در همایش فصلی یگان های ویژه ناجا، از سه یگان برتر در ارزیابی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش که بیشترین آمادگی و فعالیت را در راستای اهداف این قرارگاه داشتند، تقدیر شد که در این ارزیابی یگان ویژه کرمانشاه "رتبه سوم" را  در بین یگان های ویژه ناجا کسب کرد.

وی در ادامه افزود: ما بایستی روش کار، رفتار و کیفیت عمل خود را به سمت نقطه مطلوب نزدیک سازیم تا مردم یگان ویژه را مظهر و تجسمی از وظیفه شناسی همراه با عزت و سربلندی دانسته و از این طریق امنیت را در جامعه جاری سازیم.

فرمانده یگان ویژه استان کرمانشاه رویکرد نظارت را مبتنی بر دست گیری و کمک به حل مسائل و مشکلات از طرف ناظران و استقبال از طرف یگان های مورد بازدید و نظارت دانست و تصریح کرد: نظارت به طور حتم افزایش راندمان و پیشرفت کاری را در پی خواهد داشت.

وی تشكیل قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در پیكره ناجا را اقدامی ارزشمند و تعالی بخش مأموریت های پلیس دانست و افزود: تحقق اهداف قرارگاه جهادی تربیت و آموزش بستر را برای ارتقای دانش، مهارت و توانمندی كاركنان در حوزه های تیراندازی، سلاح شناسی، ‌آمادگی جسمانی، دانستنی های انتظامی فراهم كرده و ضامن سلامت اداری و تعالی رفتار فردی و سازمانی خواهد بود.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: یکی ار مهمترین و محوری ترین ماموریت یگان ویژه ارتقای احساس امنیت در جامعه بوده و تلاش و هدف پلیس ویژه کسب رضایت و آرامش مردم است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.