سرعت ثبت نام سرشماری اینترنتی مطلوب شد

معاون مرکز آمار ایران با اشاره به حجم ترافیک در دو روز سرشماری گفت: در نیمه شب گذشته، مرکز آمار این فرصت را پیدا کرد که سرعت ثبت نام را به حد مطلوب برساند.

علیرضا زاهدیان معاون مرکز آمار ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت ثبت نام سرشماری تا امروز  افزود:تاکنون  20 هزار خانوار با ثبت نام در این سامانه  کد آماری دریافت کرده اند.

وی درخصوص وضعیت سرشماری اینترنتی در روستاها گفت: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده و با کمک خانه های بهداشت ، مدارس و دهیاری ها تمهیدات لازم در این اخصوص صورت گرفته است.

معاون مرکز آمار ایران در ادامه گفت: مشکل ترافیک در سایت ثبت نام اینترنتی هم اکنون حل شده و کمتر از 10 دقیقه افراد می توانند وارد سایت شده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

به گفته زاهدیان خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند هزار جایزه یک میلیون تومانی برای آنها در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۵
سلام.اطلاعات سرشماری رو اشتباه وارد کردم.میتونم دوباره اصلاحش کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۵
سلام ، ضعف شبکه و سیستم دفاتر پلیس + 10 طی 1مهر تا الان باعث کندی و عدم انجام امور مربوط به نظام وظیفه شده . خواهشمند است مشکل را پیگیری نمایید . باتشکر
آخرین اخبار