مراسم تجلیل از بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان مهاباد در سالن بازنشستگان مهر کشوری در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،این مراسم با حضور 70 نفر از پیشکسوتان عرصه سلامت در سالن بازنشستگان مهر کشوری واقع در بلوار خبرنگار این شهرستان برگزار شد.

مسئول کانون بازنشستگان با قرائت پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بازنشستگی پایان راه نیست بلکه آغاز فصل نوینی در زندگی است که با توجه به تحصیلات ، دانش و تجربیات می توان به نحو شایسته‌ای در فعالیتهای اجتماعی از آن بهره برد.

وی اظهار داشت: همکارانی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده‌اند جوانی خود را وقف خدمت به این مردم و توسعه سلامت منطقه نموده‌اند و به جاست از زحمات بی دریغ این عزیزان و نقش ارزشمند این طلایه داران نظام مقدس سلامت به نحو شایسته تقدیر شود.

فهیمی گفت: موفقیت های نظام سلامت حاصل فعالیت های شبانه روزی و بی وقفه تمام کارکنان و بازنشستگان عرصه سلامت می باشد که در طول 30 سال خدمت باعزت در این میسر از هیچ تلاشی دریغ نورزیده و همواره در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و جامعه کوشا بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان عرصه سلامت با تلاش و کوششهای شبانه روزی در راستای ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب به جامعه کوشا بوده اند این عزیزان در طول 8 سال دفاع مقدس فداکارانه ایثارگری کردند و در لباس خدمت و در جهت ارتقا سلامت جامعه خدمات صادقانه ای انجام داده اند.

در پایان این مراسم از تعدادی از بازنشستگان به رسم یاد بود با ارائه هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.