نخستین جلسه کمیته نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای در شهرستان مهاباد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، به منظور شفاف سازی و هماهنگی در خصوص نحوه نظارت بر فعالیت شرکتهای بازاریابی شبکه ای نخستین جلسه با حضور ادارات مربوطه در محل سالن جلسات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در این جلسه، مطالبی را در مورد آیین نامه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی، چارچوب و حدود و اختیارات آن و نیز اقدامات انجام گرفته این اداره در مورد چک لیست های تنظیمی و شناسایی واحدهای دارای مجوزرا مطالبی را ایراد کرد

صادق قادری تصریح کرد: در این باره براساس ماده 15 آیین نامه نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی، مصوب شدکه کمیته مذکور بصورت ماهانه تشکیل شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد اظهار داشت: دراین جلسه مقرر شد که با همکاری کلیه اعضا نسبت به شناسایی و فعالیت غیر قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای در سطح شهرستان اقدامات لازم انجام و از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آید.

وی افزود: علاوه بر آن مقرر شدکه از شرکت های دارای مجوز تاسیس شعبه در سطح شهرستان بصورت مستمر بازدید و چک لیست های نظارتی برای آنها تنظیم شده و در صورت تخلف موارد گزارش شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.