تغییرات در روند رقابت‌های انتخاباتی کنگره آمریکا شرایط برای دستیابی دموکرات‌ها به اکثریت کرسی‌های سنا را دشوار می‌کند.

کم رنگ شدن امید دموکرات‌ها برای کسب اکثریت سنا
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن‌پست، با گذشت زمان و نزدیک شدن به پایان رقابت‌های انتخاباتی، دموکرات‌ها برای به دست آوردن اکثریت مجلس سنای آمریکا با شرایط دشواری روبرو می‌شوند.

رقابت برای بدست آوردن اکثریت کرسی‌های سنا بسیار تنگاتنگ شده است. دموکرات‌ها هنوز هم می‌توانند برای به دست آوردن 4 یا 5 کرسی و در اختیار گرفتن اکثریت سنا تلاش کنند؛ اما رقابت از ایالت‌هایی که «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور فعلی آمریکا، در سال 2012 در آنها پیروز شد - اوهایو و فلوریدا- به ایالت‌های ایندیانا، میزوری و کارولینای شمالی تغییر کرده است. اوبا ما در این سه ایالت شکست خورد.

تغییر اساسی در رقابت‌های سنا نتیجه این است که رأی‌دهندگان به ترامپ مستقل از دیگر جمهوری‌خواهان فکر می‌کنند. این تمایز باعث می‌شود رأی‌دهندگان بیشتری رأی خود را بین کلینتون و  یک نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سنا تقسیم کنند.

مردم در حال حاضر به ترامپ با دید سنتی نگاه نمی‌کنند. آنها لزومی نمی‌دانند که دیگر اعضای سنا سخنان ترامپ را تأیید کنند. 6 هفته تا برگزاری انتخابات آمریکا باقی مانده و دموکرات‌ها در تلاشند تا اکثریت سنا را بدست بیاورند.

دموکرات‌ها تا ماه ژوئن روی اوهایو و فلوریدا برنامه‌ریزی می‌کردند؛ اما در حال حاضر به نظر می‌رسد آنها در این دو ایالت شانس پیروزی ندارند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار