مربی تیم های ملی دوچرخه سواری گفت: لیست نهایی اعزامی به رقابت های دوچرخه سواری کاپ آسیا و قهرمانی جهان تا عصر امروز مشخص می شود.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اردوهای تیم های ملی دوچرخه سواری در بخش دختران و پسران و در رشته های سرعت و جاده در تهران و کیش در حال برگزاری است، تعدادی از رکابزنان تیم جاده مردان حذف شدند و در نهایت 8 رکابزن برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شده اند که به قطر اعزام خواهند شد.

وی افزود: تیم دختران در کمپ تیم های دوچرخه سواری در  تهران فعالیت می کنند که امروز ساعت7 عصر جلسه ای در این خصوص خواهیم داشت و تایم ها و نتیجه رکابزنان را بررسی می کنیم تا رکابزنان ضعیف حذف شوند و با تیم نهایی فعالیت ها را ادامه دهیم.

وفایی در ادامه تاکید کرد: تیم پسران در رشته سرعت جمعه پذیرش داشته اند و اکنون 17 رکابزن از تیم مردان در اردو هستند که 8 نفر از آنان از تیم جوانان هستند البته این تیم 8 نفره جوانان شامل 4رکابزن نوجوان است که تا سه ماه آینده وارد رده سنی جوانان می شوند و هدفمان از کار با این رکابزنان ارتقا برای رقابت درخشان در سالهای آینده است.

مربی تیم های ملی دوچرخه سواری در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در سال های آینده به خاطر رده سنی که این رکابزنان دارند به حضورشان احتیاج داریم باید از حالا سطح کیفی آنان را ارتقا دهیم تا برای مسابقات 2018 المپیک نوجوانان بوینس آیرس آرژانتین آماده باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار