رهبر معظم انقلاب ؛

بنده اصرار دارم بر وحدت قلوب و حرکت در مسیر اتحاد نیروهای کشور+اینستاپست

رهبر انقلاب در سخنرانی امروز درابتدای جلسه درس خارج از فقه عنوان کردند که از مطلبی که روز گذشته بیان کردند سوء برداشت هایی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری  بخشی ازسخنان رهبری در ابتدای جلسه خارج از فقه ایشان را منتشر کرد .

این صفحه نوشت:

"از مطلبی که دیروز گفتیم مثل اینکه سوءبرداشت کردند. وقتی سوءبرداشت منتهی شود به بگو و مگو بخصوص درفضای مجازی و مایه کدورت مؤمنین، این چیز بدی است بنده اصرار دارم بر  وحدت قلوب و حرکت در مسیر واحد و اتحاد نیروهای کشور، بخصوص نیروهای مؤمن و انقلابی. نباید این چیزها را مایه‌ی اختلاف قرار داد.۹۵/۷/۵"

همچنین در ادامه این مطلب رهبر معظم انقلاب ابراز داشتند ؛"به یک آقایی گفتم، صلاح نمی‌دانم در فلان قضیه شرکت کنید.حالا یكی بگويد چرا پشت بلندگو نگفته... اين هم پشت بلندگو!
رهبر انقلاب ابراز داشتند: یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه صلاح حال خود آن شخص و صلاح کشور گفتم که صلاح نمی‌دانیم شما در فلان قضیه شرکت کنید... اگر توی این مقوله وارد شدید در کشور دوقطبی ایجاد می شود. خیلی ساده است. ما این توصیه را به یکی از آقایان کردیم. خب حالا این مایه‌ی اختلاف بشود بین  برادران مؤمن، یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو! ۹۵/۷/۵"


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار