اسلامی سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت:تلاش ما این است باعث رشد بسکتبالیست ها در تیم نیروی زمینی بشویم.

مجبوریم بازیکنان سرباز را جذب کنیم/بهترین نتیجه را می گیریممحمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت:حدود یک ماه است که تمرینات تیم نیروی زمینی آغاز شده است. طبق روال تیم های حرفه ایی دنیا دو روز در هفته به بازیکنان استراحت می دهیم. 

وی در ادامه گفت: پس از پایان رقابت های بسکتبال" فیباچلنج "هنوز بازیکنان مهم خود را در اختیار نداریم که به دلیل آن است که ارسلان کاظمی دوباره مصدوم شده و وحید دلیرذهان نیز در مرخصی به سر می برد. همچنین ترابی مانند کاظمی مصدوم است و در حال حاضر تحت درمان می باشد اما با بازیکنان جوانی که الان در اختیار داریم خیلی پرقدرت تمرینات را پیگیری می کنند. منتظر هستیم که مهره های اصلی  به تیم اضافه شوند تا بتوانیم در اوج آمادگی و هماهنگی در مسابقات حضور پیدا کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی درباره مصدومیت ارسلان کاظمی بیان کرد:ارسلان کاظمی از ناحیه رباط دچار آسیب دیدگی شده اما خوشبختانه نیاز به جراحی ندارد و زمانی که احساس کند شرایط تمرین را دارد به تیم اضافه می شود اما ما از ارسلان خواهش کردیم فعلا کنار تمرینات باشد زیرا که حضورش در کنار بازیکنان بار روحی و روانی خوبی خواهد داشت.

اسلامی عنوان کرد:در مجموع همانند تیم های دیگر نیستیم که بازیکنانی که مدنظرمان است  جذب کنیم  ما بازیکنانی که تمایل دارند و سرباز هستند در اختیار داریم و گاهی ممکن است که در یک پست ترافیک داشته باشیم  و در یک پست فاقد بازیکن باشیم  و با توجه به اینکه تیم ما بحث مالی با بازیکن و باشگاه ندارد مجبوریم هر بازیکنی که سرباز است را جذب کنیم که گاهی این مسئله برای ما کمی دشوار می شود.اما امیدوارم هستم با بازیکنانی که در اختیار دارم بهترین نتیجه را بگیرم.

وی درباره مهره های مهم در تیمش گفت:از نظر من تمام بازیکنان مهم هستند اما برخی از بازیکنان  همچون کاظمی و دلیرذهان سابقه حضور در تیم ملی را  در کارنامه خود دارند. بنابراین من همه بازیکنان را به یک چشم نگاه می کنم و تک تک آنها برای ما مهم هستند.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:حواشی در بیرون از بسکتبال زیاد است که دنبال این هستیم که شخصی را سرباز کنیم  اما واقعا این دیدگاه وجود ندارد و من از سال گذشته که به این تیم اضافه شدم  تفکرات بسکتبالی تیم عوض شد. نوع نگاه  فرهنگی غالب بر مجموعه تیم نیروی زمینی تغییر کرد و در حال حاضر به قهرمانی فکر می کنیم و تمام تلاشمان این است که بازیکنانی که نتوانستند در تیم های دیگر حضور پیدا کنند در اینجا رشد کنند و ما به عنوان بازوی دوم فدراسیون در سطح تیم عمل می کنیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار