یک هزار و 202 اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دبیر نهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۲ بخش داستان کوتاه و داستانک ویژه 3 گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگسال گفت: مدافعان حرم، جریان تکفیری و سلفی، حادثه منا، استکبارستیزی و سبک زندگی اسلامی ایرانی از جمله موضوعات جشنواره بود.

کامران پارسی‌نژاد افزود: در مجموع یک هزار و 202 اثر شامل 692 اثر در بخش داستان کوتاه و 510 اثر در بخش داستانک به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 604 داستان کوتاه از این تعداد مربوط به گروه سنی بزرگسال و 88 اثر مربوط به گروه نوجوان و جوان و 444 اثر داستانک مربوط به گروه بزرگسال و 66 اثر این بخش مربوط به کودک و نوجوان بود.

وی با اشاره به اسقبال خوب از جشنواره و تعداد بالای آثار ارسالی اضافه کرد: آثار ارزشمندی به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شد که کیفیت این آثار به‌ویژه در بخش داستان کوتاه بسیار خوب بود.

پارسی‌نژاد ادامه داد: رتبه نخست بخش داستان یک اثر بسیار قوی است.

به گفته وی؛ مدافعان حرم و حادثه منا موضوع بیشتر آثار ارسالی به دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج بود.

نهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج، گرامیداشت یاد و خاطره 2 هزار شهید هنرمند کشور، صبح روز گذشته یکشنبه 4 مهرماه 95 همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و با حضور غلامرضا منتظری رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در شهرکرد آغاز شد.

اختتامیه این جشنواره 2 روزه، ساعت 19 امروز دوشنبه 5 مهرماه در فرهنگسرای شهرکرد برگزار می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار