معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تبیین، روشنگری و گفتمان سازی از مفاهیم، معارف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، وظیفه بسیجیان و نیروهای انقلابی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار عبدالرضا آزادی در رزمایش بزرگ شبکه روشنگری فرهنگی بسیج چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد، با اشاره به راه اندازی شبکه روشنگری فرهنگی بسیج در همه استان ها، از ارائه آموزش و برگزاری نشست های مختلف برای این شبکه ها خبر داد.

وی، تبیین، روشنگری و گفتمان سازی از مفاهیم، معارف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پاسخ به جنگ نرم دشمن از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ای را از وظایف بسیجیان و نیروهای انقلابی برشمرد و گفت: شبکه روشنگری فرهنگی بسیج در همین راستا فعالیت می کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گفتمان فراتر از گفتار است و در افکار عمومی باور ایجاد می کند ادامه داد: باید انقلابی بودن و گفتمان را با نیازهای جامعه گره بزنیم.

آزادی با اشاره به دستاوردهای عظیم دفاع مقدس افزود: جنگ تحمیلی بیش از 2 هزار و 800 روز طول کشید که یک و نیم برابر جنگ جهانی اول و دو برابر جنگ جهانی دوم بود، اما رزمندگان و بسیجیان با حضور در 140 عملیات بزرگ و کوچک، بدون از دست دادن یک وجب از خاک کشور، فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کردند.

یک هزار و 200 نفر از اعضای شبکه مبلغین، مروجین، راویان و هسته های روشنگری استان در این رزمایش حضور داشتند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار