حملات ارتش سوریه به تروریست‌ها در دیرالزور، درعا و قنیطره

ارتش سوریه با حملات خود به مواضع تروریست‌ها در مناطق مختلف این کشور، شماری از آن‌ها را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، به گفته یک منبع نظامی در ارتش سوریه، نیروهای سوری در عملیاتی ویژه یک گروه تروریستی را که مشغول نظارت، مراقبت و ایمن‌سازی مواضع خود در منطقه درعا بودند، هدف قرار دادند.

ارتش سوریه پس از دریافت اطلاعات دقیق به مقر تروریست‌ها در محله کرک در درعا نیز حمله کرد و شماری از آن‌ها را به هلاکت رساند.

به گزارش این منبع، ارتش سوریه برخی از عناصر تروریستی که به ایمن‌سازی مواضع خود در جنوب میدان بصری در درعا می‌پرداختند را به هلاکت رساند.

نیروی هوایی ارتش سوریه همچنین مخزن سوخت متعلق به تروریست‌های داعش را در منطقه مشبک‌الودیان در روستای شعف در شرق سویدا منهدم کردند.

یگان‌هایی از ارتش با همکاری مردم این منطقه همچنین توانستند با نفوذ برخی از عناصر تروریستی به مناطق مسکونی در اطراف سویدا مقابله کنند و مانع فروش سلاح و نفت به دست تروریست‌ها شوند.

در روستای حمدیه در  قنیطره نیز ارتش سوریه مراکز تجمع تروریست‌های جبهه‌النصره را هدف قرار داد.

در این حمله برخی از تسلیحات و خودروهای مسلح این گروه تروریستی منهدم شد و بیش از 15 نفر از عناصر آن به هلاکت رسیدند.

در روستاهای شمالی و شمال شرقی حمص نیز ارتش سوریه با حمایت نیروی هوایی محورهای حرکتی و مراکز تروریست‌های داعش و جبهه‌النصره را هدف قرار دادند.

به گزارش یک منبع نظامی سوری، ارتش سوریه حمله تروریست‌های داعش به روستاهای "عنق‌الهوی و رحوم" را در شمال حمص ناکام کردند و شماری از این افراد را به هلاکت رساندند.

حملات ارتش سوریه به مواضع تروریست‌های جبهه‌النصره در روستای "ام شرشوح و مزارع ابو عنز و عین حسین " در جنوب حمص نیز شماری از عناصر تروریستی کشته شدند.

از سوی دیگر، جنگنده‌های ارتش سوریه حملات شدیدی به مواضع تروریست‌ها در دیرالزور و روستاهای  آن در شرق سوریه در چند ساعت گذشته داشته‌اند.

با حمله تروریست‌ها به مواضع سوریه در حویجه صکر، درگیری‌های شدیدی میان تروریست‌های داعش و نیروهای سوریه در محله صناعه بمنظور مقابله با آنها رخ داد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار