از ساره جوانمردی قهرمان تیرانداز فارسی در المپیک ریو 2016 در سپاه فجر استان فارس تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده سپاه فجر استان فارس در مراسم تجلیل از قهرمان تیرانداز فارسی گفت: ورزش حرفه ای است بر فراز قله که ورزشکاران با تلاش خود می توانند به قله افتخار برسند و آن را فتح کنند.

قیاسی ادامه داد: در حال حاضر از جمعیت پنج میلیون نفری،یک میلیون و 800هزار نفر بسیجی در استان فارس است، که 200سالن ورزشی بوسیله سپاه پاسداران در استان ایجاد شده و علاوه برعوامل اداره ورزش و تربیت بدنی، سپاه پاسداران، جوانان و نوجوانان نیز می توانند از این سالن ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ورزش قالب امروز جامعه است،افزود: 68درصد جامعه را جوانان تشکیل می دهند که با ورزش در حرفه های مختلف می توانند اتفاقات خوبی را در عرصه های ملی و بین المللی رقم بزنند.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش در قالب یک برنامه ریزی تعیین شده این آمادگی را داریم که با کمک به اداره تربیت بدنی استان تجربه و راهبرد را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.

همچنین در این مراسم مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس گفت: در المپیک ریو 2016 هفت نماینده از استان داشتیم که خانم ساره جوانمردی و سمیرا ارم دو نماینده از سوی بانوان تیرانداز، و سه نابینا از تیم فوتبال نابینایان استان در این رقابت ها حضور داشتند که خانم 

ساره جوانمردی با کسب دو مدال طلا در پارالمپیک ریو 2016 برزیل در ماده 10متر و 50 متر صاحب مدال طلای این رقابت ها شد.

حیدر علی کامیاب اضافه کرد: پیش از این ساره جوانمردی دارای 16 رکورد در مسابقات آسیایی و جهانی بوده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار