در نخستین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رشادت ها و پایمردی های ایثارگران و حماسه سازان دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار ابراهیمی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: در مراسمی که با حضور گروه های مختلف مردم و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در بوستان آزادی شیراز برگزار شد، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس به تشریح برخی از خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت.
ابراهیمی ادامه داد: ملت بزرگوار ایران در سایه رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) هشت سال دفاع مقدس را برای همیشه ی تاریخ جاودانه کردند.
او افزود: به فرموده امام راحل جنگ برای مردمی که در آغاز راه تثبیت انقلاب خود بودند نعمت بود، چون این ملت در جنگ ساخته شدند و امروز جهان متاثر از فرهنگ عاشورایی آن ها است .
سردار ابراهیمی بیان کرد: فرهنگ عاشورایی این اسطوره ها باید درس امروز و فردای نسل های دیگر شود تا در سایه همین تفکر و اندیشه از کرامت انسانی خود و ارزشهای الهی صیانت کنند.
مدیر کل بنیاد حفط آثار و ارزش های دفاع مقدس فارس خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام با تاسی از قافله سالار شهیدان امام حسین (ع) همه دارایی خود را در راه دفاع از آرمان های الهی خود در طبق اخلاص گذاشتند و برای همیشه تاریخ جاودانه شدند.
حجت الاسلام نیازی مشاور فرهنگی شهرداری شیراز نیز با یاد آوری تاثیرات دفاع مقدس در بیداری ملت های تحت ظلم،  توسعه فرهنگ شهادت طلبی را بهترین وسیله و ابزار برای مقابله با ترفندهای استکباری دانست.
وی تصریح کرد: در این مراسم که به همت کانون فرهنگی شهدای سلطان آباد برگزار شد، پس از رونمایی از 11 کتاب دفاع مقدس از چند تن از شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار