فرمانده تیپ مستقل ۳۸ زرهی ارتش تربت جام گفت : امروز قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در دنیا میزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ایرج دبیرنظامی ضمن تبریک ایام الله دفاع مقدس و گرامیداشت شهدا جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: امروز امنیت، اقتدار، قدرت، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون مطهر شهیدان، ایثارگران، رزمندگان اسلام و رهبری پیامبر گونه فرماندهی معظم کل قوا است.

وی افزود: مدیران اجرایی برای موفقیت در مجموعه فعالیت ها با نصب تصاویر شهدا در محیط کار به آنان اقتدا کنند و از روح بلند شهیدان بهره ببرند.

دبیر نظامی تصریح کرد: امروز قدرت دفاعی نیروهای مسلح کشور حرف اول در دنیا می زند و با وحدت و اتحاد وهمدلی آماده جانفشانی از دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس هستند.

جانشین ستاد هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام دراین خطه مرزی با تلاش شبانه روزی و اطلاع کامل از اوضاع منطقه به احدی از دشمنان اجازه کوچکترین تعدی و تجاوز را نخواهند داد و در نطفه خفه خواهند کرد.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی با راه اندازی جنگ نیابتی در عراق و سوریه و جنگ نرم برای مقابله با انقلاب اسلامی می جنگند و آنان باید بدانند که نیروهای مسلح ایران اسلامی در بالاترین سطح آمادگی رزمی و دفاعی قرار دارند و گروه های تکفیری هیچ وقت نخواهند توانست برای کشور مشکلی ایجاد کنند چرا که فتنه آنان در آن سوی مرزها نابود خواهد شد.

انتهای پیام//م.ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.